Strona główna / Szkolenia
Cięty język, dużo żartu, gagi, motywacja, potężna dawka „mięsa sprzedażowego”, konkretne techniki sprzedaży, wiedza psychologiczna a wszystko oparte o wartości – to tworzy wybuchową mieszankę, która porusza ludzi i jest skuteczna.
Na szkoleniu dowiedzą się Państwo jak kierować Zespołem Sprzedaży aby osiągał on jak najlepsze wyniki.
Cena
Koniec roku to czas, w którym handlowcy komunikują klientom zmiany cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.
A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?
Cena
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy i podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.
Cena
„Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”.
To słowa, których w sprzedaży boimy się chyba najbardziej.
Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzielisz rabatu?
Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. Klient nie kupi od Ciebie gdy będziesz próbował udowodnić, że jest „głupi”. W drugim zaś przypadku pozbywasz się swojej marży. Etap obiekcji cenowych kojarzy się ze złą atmosferą, kłótnią czy przepychankami. Tymczasem gdy klient mówi „za drogo” paradoksalnie nie oznacza to, że nie chce kupić, tylko że właśnie interesuje się produktem. Teraz trzeba tylko umiejętnie odpowiedzieć na zarzut i poprowadzić odpowiednio rozmowę, by dojść do finalizacji
Cena
Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w czasie rozmowy handlowej zakładają cele handlowe i dobierają odpowiednie narzędzia by je realizować – a przecież jest to ich praca. Podczas dwudniowego warsztatu uczestnicy wyjdą z gotowym wzorem profesjonalnej rozmowy handlowej.
Cena
Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca lubi i mu ufa.
Sympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena
Skuteczne, nieustanne, fanatyczne poszukiwanie i otwieranie nowych klientów – to faktor który odróżnia dobrych handlowców od gwiazd, najlepszych.
Cena
Mówimy o najważniejszym i decydującym etapie rozmowy sprzedażowej. Kiedyś (lata 90-te) przyjęło się, że dobry handlowiec to taki handlowiec, który ma gadane.
Niestety, powiedzenie to króluje na salonach sprzedażowych do dziś. Handlowcy spotykają się z klientami i „gadają”, zamykając sobie szansę do zrobienia przewagi konkurencyjnej,
postawienia klienta w centrum uwagi, wysłuchania i wyciągnięcia wniosków, które przełożą się na dalszy proces sprzedaży.
Cena
Handlowcy potrzebują skutecznych technik w sprzedaży na odległość, nie zawsze mogą być u klienta stacjonarnie. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są tak umiejętności […]
Cena
Opóźnienia realizacji, zły adres dostawy, brak towaru, emocje w trakcie rozmowy, klient żądający rzeczy niemożliwych – to tylko niektóre sytuacje, w których zespoły obsługi klienta sobie nie radzą. 86% klientów jest zaś w stanie zapłacić więcej, jeśli spotkają się z profesjonalną obsługą klienta.
Cena
Najtrudniejsze sytuacje z którymi możesz spotkać się w sprzedaży (to zdanie mniejszym drukiem) następnie akapit i taki opis: Przy żonglerce piłeczką, kluczem nie jest to jak łapiesz piłeczkę. Kluczem jest to, jak ją podrzucisz. Jeśli podrzucisz dobrze, to spadnie. Identycznie w sprzedaży.
Cena
Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Wielu handlowców ma umiejętności sprzedażowe. One przychodzą z doświadczeniem, przeczytaną książką, odbytym kursem.
Cena
Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.