Strona główna / Webinary
Wysyłamy ofertę. Informacje do klienta idą mailem w jego treści lub w załączniku. Dzwonić przed wysłaniem czy po wysłaniu oferty? Poprosili o ofertę tylko nas czy też innych – ma to wpływ na to, jak powinna wyglądać oferta?
Cena
Sympatia i zaufanie to najważniejszy czynnik w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena
Praca w sprzedaży wyciska z nas energię. Klienci są wymagający, ciśnienie w pracy jest duże, trzeba dowozić cyfrę, realizować target.Łatwo o zniechęcenie. Bardzo często czujemy się jakby nas wyciśnięto jak cytrynę. Już się nam nie chce. Przestają działać prowizje, programy motywacyjne
Cena
„Za drogo ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których sprzedający boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz?Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A który jest najlepszy?
Cena
Miałeś tak w życiu, że się na coś tak napaliłeś,najarałeś, że nie widziałeś możliwości by bez tego funkcjonować? Witaj na etapie prezentacji produktu 🙂
Cena
Kluczowy etap każdej, skutecznej rozmowy sprzedażowej, praktycznie od niego zależy czy klient Ci zaufa, czy będzie traktował Cię jak eksperta i to od tego właśnie etapu zależy jak duże emocje zakupowe będziesz w stanie wzbudzić na etapie prezentacji oferty.
Cena
Nawet sprzedając on-line musisz liczyć się z tym, że w pewnym momencie dojdzie do spotkania z klientem off-line. Spotkasz się z nim osobiście lub rozmawiać będziesz przez telefon. A może już sprzedajesz off-line, bo jesteś handlowcem, sprzedawcą oferującym czyjeś usługi czy produkty.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.