Strona główna / Sklep / Storytelling. Sprzedawaj poprzez narrację (Audiobook)
Stara mądrość Indian Hopi brzmi „Kto opowie świat , ten nim rządzi.” Mają rację starzy Indianie.
Roman Kawszyn parafrazuje: Kto opowie swój produkt i firmę , ten sprzedaje . I też ma rację. Dziś na klienta niewiele już działa . Dziennie trafia do niego około 3000 przekazów reklamujących produkty lub usługi.
Handlowiec , który zostawia klientowi swój katalog lub opowiada o wspaniałościach swojego produktu jest prędzej czy później skazany na porażkę i zapomnienie. Jest jednym z wielu . Już nawet język korzyści i obrazy jakie tworzysz zaczynają być powoli passe . Jeśli większość posługuję się tym metodami , to metody te przestają działać .
Istnieją więc dwa wyjścia :pierwsze to walka cenowa . Wyjście bez sensu i przyszłości. A drugie? Opowiedz historię ,trafiającą w emocje. Wytwór je ,podkreśl i sfinalizuj . Odpowiednia ,emocjonalna narracja jest w stanie przebić się do ośrodka decyzyjnego klienta.
Audiobook do natychmiastowego pobrania w formie mp3, całkowity czas trwania nagrania 02:24:8 (h).
Nagranie jest zapisem realnego szkolenia.
Autor: ROMAN KAWSZYN ADAM SZARAN
Wydawnictwo: AL FINACO PARTNERS
Sympatia i zaufanie to najważniejszy czynnik w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena
Budowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Cena
“Motivazione. O prawdziwej motywacji”. Must have każdego, komu na wewnętrznej motywacji i rozwoju zależy. Autor krok po kroku poprowadzi Cię do odkrycia swojego wewnętrznego motywu, który jest największą silą motywującą w życiu każdego człowieka. Fragment książki:”Gorąco wierzę i jestem przekonany o tym, że na końcu swojego życia celem człowieka, do którego każdy nieustannie dąży, jest […]
Cena
Reklamacja to zmora wielu firm i handlowców. Z perspektywy klienta optyka się nie zmienia – nikt nie lubi reklamacji, ani przyjmować, ani zgłaszać. Najlepiej, gdyby nie mieć z reklamacją nic wspólnego. Z perspektywy handlowca kojarzy się z niezadowolonym klientem, trudną sytuacją, często negatywnymi emocjami i stratą.
Cena
Chciałbyś budować relacje z ludźmi wybranymi przez siebie? Może z klientem albo koleżanką z pracy? Może chcesz zacieśnić relacje sąsiedzkie? A może po prostu poszerzyć krąg znajomych?
PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.