Strona główna / Sklep / 7 błędów, które popełniasz podczas rozmowy sprzedażowej (video webinaru)
Nawet sprzedając on-line musisz liczyć się z tym, że w pewnym momencie dojdzie do spotkania z klientem off-line.
Spotkasz się z nim osobiście lub rozmawiać będziesz przez telefon. A może już sprzedajesz off-line, bo jesteś handlowcem, sprzedawcą oferującym czyjeś usługi czy produkty.
Ze świecą można szukać tych, którzy podczas rozmowy handlowej dobierają odpowiednie narzędzia by zrealizować cel sprzedażowy.
Zazwyczaj rozmowę prowadzimy intuicyjnie, popełniając przy tym błędy. To oczywiście tragedią nie jest. Każdy popełnia błędy. W rozmowie handlowej jest to jednak bardzo niebezpieczne, gdyż zazwyczaj nie wiemy, gdzie je popełniamy. A gdy nie wiemy że i gdzie je popełniamy, prawdopodobnie popełnimy je znowu.
Jakie najczęściej błędy rozmowy sprzedażowej kończą się brakiem finalizacji i stratą klienta? Czego konkretnie powinniście unikać spotykając się z klientem lub do niego dzwoniąc?
Dzięki webinarowi:
Produkt to dostęp do zapis audio/video webinaru.
Realizowana od 8 lat w Teatrze Kamienica w Warszawie. Tym razem najlepsi handlowcy z Polski spotkali się 19 maja on-line by zdobyć nowe narzędzia sprzedażowe i wzmocnić swoją motywację. Wraz z najlepszymi trenerami sprzedaży i mówcami. W tym roku Akademia Handlowca odbyła się pt. Mindset 2021.
Cena
Klienci podejmują decyzję o zakupie na poziomie emotio. Najczęstszy błąd handlowca czy sprzedawcy to próba prezentacji, mająca miejsce na poziomie ratio. Jak przejść z ratio do emotio?
Cena
Żyjemy w specyficznych czasach. Każdy ma coś do powiedzenia ale niewielu potrafi słuchać. By pozyskać klienta szukamy szybkich recept, magicznych sztuczek, błyskotliwych technik.
Cena
Czym jest marka osobista i jak ją budować krok po kroku? To temat tego wykładu. Zapis audio wykładu Adama Szarana realizowanego w czasie Akademii Handlowca “Be human” w Teatrze Kamienica w Warszawie, podczas którego Mówca zostawia wiele pomysłów na to, w jaki sposób i dlaczego handlowiec powinien budować swoją markę osobistą.
Cena
Głęboki i poruszający wykład o słuchaniu, otwieraniu nowego klienta, niezrealizowanych potrzebach drugiego człowieka. Roman Kawszyn prowadzi słuchaczy przez diagnozę społeczną do narzędzia pozwalającego na pozyskanie nowego klienta.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.