Strona główna / Sklep / Shut up!
Żyjemy w specyficznych czasach. Każdy ma coś do powiedzenia ale niewielu potrafi słuchać. By pozyskać klienta szukamy szybkich recept, magicznych sztuczek, błyskotliwych technik.
Chcemy coraz więcej i więcej, uderzamy w technologie, zaawansowane neurotechniki. Okazuje się, że wystarczy zamilknąć, pochylić się nad drugim, słuchać. Jest to książka o tym, jak słuchać klienta. Ja poprzez słuchanie tworzyć przewagę konkurencyjną. Autorzy podzielili książkę na dwie części.
W pierwszej piszą o ważności słuchania, głównych przeszkodach, w drugiej dają bardzo konkretne sekwencje na to by słuchać klienta skutecznie podczas etapu badania potrzeb. jedyna taka książka, dopasowana do polskiego rynku, uwzględniająca nasze realia, inspirowana konkretnymi rozmowami handlowymi.
Kluczowy etap każdej, skutecznej rozmowy sprzedażowej, praktycznie od niego zależy czy klient Ci zaufa, czy będzie traktował Cię jak eksperta i to od tego właśnie etapu zależy jak duże emocje zakupowe będziesz w stanie wzbudzić na etapie prezentacji oferty.
Cena
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.
Cena
Zapis audio wykładu merytorycznego, naszpikowanego narzędziami budowania relacji, realizowany przez Adama Szarana w czasie EVENTU – Akademia Handlowca “Exceed Your Limits” w Teatrze kamienica w Warszawie.
Cena
„Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzialisz rabatu?
Cena
Zapis audio wykładu Romana Kawszyna, realizowanego w czasie Akademii Handlowca “Road to Client” w Teatrze Kamienica w Warszawie. Dzięki nagraniu poznasz 4 ważne strategie mentalne, które wzmacniają i pozwalają być efektywnym. Jaki jest sposób myślenia ludzi i co takiego mają w głowie ci, którzy w sprzedaży odnoszą naprawdę mocne wyniki sprzedażowe.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.