Strona główna / Sklep / Sex i inne przyjemności. Wektory prospectingu (Audiobook)
Lekki i przyjemny wykład o sprawach ważnych w sprzedaży. Wiele firm używa „zabarwienia seksualnego” do przyciągnięcia uwagi i zwiększenia sprzedaży, nie zawsze jest to jednak gwarancją sukcesu a czasami nawet firmy takie popadają w śmieszność. Są inne alternatywne sposoby uruchamiania skojarzeń „z przyjemnością”, które bardzo często można w prosty sposób zastosować już na wizycie handlowej a handlowcy ich nie znają lub je pomijają. Adam Szaran je wymienia i opisuje podpierając się badaniami naukowymi.
Wykład o istocie sexu w sprzedaży, oparty o badania naukowe, prowadzący do wniosków daleko wybiegających poza swój tytuł, z ciekawostkami i innowacjami, które można zaangażować do własnej pracy.
O tym czy i kiedy sex działa, o tym jak w inny sposób pobudzać rejony przyjemności w mózgu, o tym jak warunkować klienta, o tym jak wykorzystać moc dotyku – dowiesz się z tego wykładu.
Wykład jest zapisem występu Romana Kawszyna na Akademii Handlowca „New Client”
Autor: Adam Szaran
Czas trwania: 39:17
To już drugie – uaktualnione i rozszerzone – wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.
Cena
Zapis audio wykładu Romana Kawszyna, realizowanego w czasie Akademii Handlowca “Road to Client” w Teatrze Kamienica w Warszawie. Dzięki nagraniu poznasz 4 ważne strategie mentalne, które wzmacniają i pozwalają być efektywnym. Jaki jest sposób myślenia ludzi i co takiego mają w głowie ci, którzy w sprzedaży odnoszą naprawdę mocne wyniki sprzedażowe.
Cena
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów jak również narzędzia sprzedaży. Niezależne od nas okoliczności sprawiają, że spotkania bezpośrednie z klientami przestają być codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są umiejętności
Kurs Distance Seller jest dedykowany zarówno siłom sprzedaży, jeżdżącym dotychczas w terenie jak i pracującym z biura.
Cena
Chciałbyś budować relacje z ludźmi wybranymi przez siebie? Może z klientem albo koleżanką z pracy? Może chcesz zacieśnić relacje sąsiedzkie? A może po prostu poszerzyć krąg znajomych?
PRODUKT NIEDOSTĘPNY
Cena
“Motivazione. O prawdziwej motywacji”. Must have każdego, komu na wewnętrznej motywacji i rozwoju zależy. Autor krok po kroku poprowadzi Cię do odkrycia swojego wewnętrznego motywu, który jest największą silą motywującą w życiu każdego człowieka. Fragment książki:”Gorąco wierzę i jestem przekonany o tym, że na końcu swojego życia celem człowieka, do którego każdy nieustannie dąży, jest […]
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.