Strona główna / Sklep / Silentium sacrum. Pozyskanie nowego klienta przez sekwencję pytań (Audiobook)
Głęboki i poruszający wykład o słuchaniu, otwieraniu nowego klienta, niezrealizowanych potrzebach drugiego człowieka. Roman Kawszyn prowadzi słuchaczy przez diagnozę społeczną do narzędzia pozwalającego na pozyskanie nowego klienta.
Wykład jest zapisem występu Romana Kawszyna na Akademii Handlowca „New Client”
Autor: Roman Kawszyn
Czas trwania: 37:30
Zapis audio wykładu Romana Kawszyna, realizowanego w czasie Akademii Handlowca “Road to Client” w Teatrze Kamienica w Warszawie. Dzięki nagraniu poznasz 4 ważne strategie mentalne, które wzmacniają i pozwalają być efektywnym. Jaki jest sposób myślenia ludzi i co takiego mają w głowie ci, którzy w sprzedaży odnoszą naprawdę mocne wyniki sprzedażowe.
Cena
Realizowana od 8 lat w Teatrze Kamienica w Warszawie. Tym razem najlepsi handlowcy z Polski spotkali się 19 maja on-line by zdobyć nowe narzędzia sprzedażowe i wzmocnić swoją motywację. Wraz z najlepszymi trenerami sprzedaży i mówcami. W tym roku Akademia Handlowca odbyła się pt. Mindset 2021.
Cena
Sympatia i zaufanie to najważniejszy czynnik w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena
Zapis audio wykładu Romana Kawszyna realizowanego w czasie Akademii Handlowca “Exceed Your Limits” w Teatrze kamienica w Warszawie. Wykład o tym, jaka postawa i jakie dwa zachowania pomagają w odbiorze nas jako człowieka relacyjnego. Konkretne sposoby i konkretne metody.
Cena
Jedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.