Strona główna / Sklep / Psychotechniki w przyjęciu reklamacji (Audiobook)
Reklamacja to zmora wielu firm i handlowców. Z perspektywy klienta optyka się nie zmienia – nikt nie lubi reklamacji, ani przyjmować, ani zgłaszać. Najlepiej, gdyby nie mieć z reklamacją nic wspólnego. Z perspektywy handlowca kojarzy się z niezadowolonym klientem, trudną sytuacją, często negatywnymi emocjami i stratą.
Warto zauważyć jednak, że reklamacja to szansa na powtórny kontakt z klientem, uzyskanie opinii o firmie i produkcie, otrzymanie informacji zwrotnej o rezerwach, dodatkową sprzedaż i w końcu na wygenerowanie zadowolenia klienta. Podczas słuchania audiobooka poznasz techniki przyjęcia reklamacji i odpowiednich zachowań, które pozwolą na generowanie zadowolenia klienta i dalszą sprzedaż. Nagranie jest zapisem realnego szkolenia.
Audiobook do natychmiastowego pobrania.
Posłuchaj fragmentu:
Głęboki i poruszający wykład o słuchaniu, otwieraniu nowego klienta, niezrealizowanych potrzebach drugiego człowieka. Roman Kawszyn prowadzi słuchaczy przez diagnozę społeczną do narzędzia pozwalającego na pozyskanie nowego klienta.
Cena
Wysyłamy ofertę. Informacje do klienta idą mailem w jego treści lub w załączniku. Dzwonić przed wysłaniem czy po wysłaniu oferty? Poprosili o ofertę tylko nas czy też innych – ma to wpływ na to, jak powinna wyglądać oferta?
Cena
Chciałbyś budować relacje z ludźmi wybranymi przez siebie? Może z klientem albo koleżanką z pracy? Może chcesz zacieśnić relacje sąsiedzkie? A może po prostu poszerzyć krąg znajomych?
Cena
„To nie jest książka o prezentacji. To książka o sprzedaży. Skutecznej sprzedaży podczas prezentacji. Targi, spotkania branżowe z architektami, projektantami, współpracownikami, klientami…Musisz przygotować prezentację, podczas której nie tylko opowiesz o produkcie czy usłudze – oczekiwania są dużo większe…
Cena
Budowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.