Strona główna / Sklep / Psychotechniki w przyjęciu reklamacji (Audiobook)
Reklamacja to zmora wielu firm i handlowców. Z perspektywy klienta optyka się nie zmienia – nikt nie lubi reklamacji, ani przyjmować, ani zgłaszać. Najlepiej, gdyby nie mieć z reklamacją nic wspólnego. Z perspektywy handlowca kojarzy się z niezadowolonym klientem, trudną sytuacją, często negatywnymi emocjami i stratą.
Warto zauważyć jednak, że reklamacja to szansa na powtórny kontakt z klientem, uzyskanie opinii o firmie i produkcie, otrzymanie informacji zwrotnej o rezerwach, dodatkową sprzedaż i w końcu na wygenerowanie zadowolenia klienta. Podczas słuchania audiobooka poznasz techniki przyjęcia reklamacji i odpowiednich zachowań, które pozwolą na generowanie zadowolenia klienta i dalszą sprzedaż. Nagranie jest zapisem realnego szkolenia.
Audiobook do natychmiastowego pobrania.
Posłuchaj fragmentu:
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.
Cena
Wykład o istocie sexu w sprzedaży, oparty o badania naukowe, prowadzący do wniosków daleko wybiegających poza swój tytuł, z ciekawostkami i innowacjami, które można zaangażować do własnej pracy
Cena
Praca w sprzedaży wyciska z nas energię. Klienci są wymagający, ciśnienie w pracy jest duże, trzeba dowozić cyfrę, realizować target.Łatwo o zniechęcenie. Bardzo często czujemy się jakby nas wyciśnięto jak cytrynę. Już się nam nie chce. Przestają działać prowizje, programy motywacyjne
Cena
Czym jest pewność siebie, jak ją budować i jak wykorzystać w sprzedaży? – to temat tego wykładu. Zapis audio wykładu Romana Kawszyna realizowanego w czasie Akademii Handlowca “Be human” w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Cena
Nawet sprzedając on-line musisz liczyć się z tym, że w pewnym momencie dojdzie do spotkania z klientem off-line. Spotkasz się z nim osobiście lub rozmawiać będziesz przez telefon. A może już sprzedajesz off-line, bo jesteś handlowcem, sprzedawcą oferującym czyjeś usługi czy produkty.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.