Strona główna / Sklep / Jak obronić cenę podczas rozmowy sprzedażowej (VIDEO WEBINARU)
„Za drogo ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”.
To słowa, których sprzedający boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A który jest najlepszy?
Adam Szaran i Roman Kawszyn stworzyli własne Techniki Obrony Ceny, konkretne algorytmy. Wykorzystali współczesne zdobycze neuromarketingu, lingwistyki, by łącząc je z logiką i istniejącymi już technikami sprzedaży stworzyć narzędzia obrony ceny. Skuteczne techniki, dzięki którym Klient będzie chciał skorzystać z Twojej oferty.
otrzymasz 4 skuteczne algorytmy odpowiedzi na obiekcję „za drogo”
“Motivazione. O prawdziwej motywacji”. Must have każdego, komu na wewnętrznej motywacji i rozwoju zależy. Autor krok po kroku poprowadzi Cię do odkrycia swojego wewnętrznego motywu, który jest największą silą motywującą w życiu każdego człowieka. Fragment książki:”Gorąco wierzę i jestem przekonany o tym, że na końcu swojego życia celem człowieka, do którego każdy nieustannie dąży, jest […]
Cena
Wykład Adama Szarana realizowany podczas eventu Challengeday. Mówca w trakcie wykładu wyjaśnia właściwości ludzkiego mózgu.Wszystko opiera o osiągnięcia ekonomii behawioralnej. Dzięki wiedzy zdobytej podczas wykładu podniesiesz swoją skuteczność w kontakcie z klientem oraz w życiu osobistym.
Cena
Chciałbyś budować relacje z ludźmi wybranymi przez siebie? Może z klientem albo koleżanką z pracy? Może chcesz zacieśnić relacje sąsiedzkie? A może po prostu poszerzyć krąg znajomych?
Cena
Głęboki i poruszający wykład o słuchaniu, otwieraniu nowego klienta, niezrealizowanych potrzebach drugiego człowieka. Roman Kawszyn prowadzi słuchaczy przez diagnozę społeczną do narzędzia pozwalającego na pozyskanie nowego klienta.
Cena
Praca w sprzedaży wyciska z nas energię. Klienci są wymagający, ciśnienie w pracy jest duże, trzeba dowozić cyfrę, realizować target.Łatwo o zniechęcenie. Bardzo często czujemy się jakby nas wyciśnięto jak cytrynę. Już się nam nie chce. Przestają działać prowizje, programy motywacyjne
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.