Strona główna / Sklep / Techniki obrony ceny 6 skutecznych narzędzi (Audiobook)
“Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: “ale jaka jakość”, czy od razu udzialisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A który jest najlepszy? Adam Szaran stworzył własne Techniki Obrony Ceny.
Połączył doświadczenie sprzedażowe, najnowsze osiągnięcia psychologii i neurolingwistyki oraz zasady neuromarketingu i przetestował je z wieloma działami sprzedaży. Działają! Audiobook jest zapisem realnego szkolenia przez co słucha się go lepiej!
Nagranie audio – MP3, całkowity czas trwania nagrania 02:24:46 (h). Nagranie jest zapisem realnego szkolenia.
Audiobook do natychmiastowego pobrania.
Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.
Autor: ADAM SZARAN
Wydawnictwo: AL FINACO PARTNERS
Posłuchaj fragmentu:
Budowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Cena
Kluczowy etap każdej, skutecznej rozmowy sprzedażowej, praktycznie od niego zależy czy klient Ci zaufa, czy będzie traktował Cię jak eksperta i to od tego właśnie etapu zależy jak duże emocje zakupowe będziesz w stanie wzbudzić na etapie prezentacji oferty.
Cena
Jedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Cena
Chciałbyś budować relacje z ludźmi wybranymi przez siebie? Może z klientem albo koleżanką z pracy? Może chcesz zacieśnić relacje sąsiedzkie? A może po prostu poszerzyć krąg znajomych?
Cena
Wykład Adama Szarana realizowany podczas eventu Challengeday. Mówca w trakcie wykładu wyjaśnia właściwości ludzkiego mózgu.Wszystko opiera o osiągnięcia ekonomii behawioralnej. Dzięki wiedzy zdobytej podczas wykładu podniesiesz swoją skuteczność w kontakcie z klientem oraz w życiu osobistym.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.