Strona główna / Sklep / Techniki obrony ceny 6 skutecznych narzędzi (Audiobook)
„Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzialisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A który jest najlepszy? Adam Szaran stworzył własne Techniki Obrony Ceny.
Połączył doświadczenie sprzedażowe, najnowsze osiągnięcia psychologii i neurolingwistyki oraz zasady neuromarketingu i przetestował je z wieloma działami sprzedaży. Działają! Audiobook jest zapisem realnego szkolenia przez co słucha się go lepiej!
Nagranie audio – MP3, całkowity czas trwania nagrania 02:24:46 (h). Nagranie jest zapisem realnego szkolenia.
Audiobook do natychmiastowego pobrania.
Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione.
Autor: ADAM SZARAN
Wydawnictwo: AL FINACO PARTNERS
Posłuchaj fragmentu:
Jak zwiększać własną efektywność? Jak pracować nad sobą i co robią „ludzie sukcesu”, że są tacy efektywni? W czasie wykładu dostaniesz konkretne narzędzia rozwoju osobistego i wzmacniające wskazówki mentalne, dowiesz się jakie typowe błędy popełniamy i jak ich unikać.
Cena
„Za drogo ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których sprzedający boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz?Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A który jest najlepszy?
Cena
Zapis audio wykładu merytorycznego, naszpikowanego narzędziami budowania relacji, realizowany przez Adama Szarana w czasie EVENTU – Akademia Handlowca “Exceed Your Limits” w Teatrze kamienica w Warszawie.
Cena
Żyjemy w specyficznych czasach. Każdy ma coś do powiedzenia ale niewielu potrafi słuchać. By pozyskać klienta szukamy szybkich recept, magicznych sztuczek, błyskotliwych technik.
Cena
Nawet sprzedając on-line musisz liczyć się z tym, że w pewnym momencie dojdzie do spotkania z klientem off-line. Spotkasz się z nim osobiście lub rozmawiać będziesz przez telefon. A może już sprzedajesz off-line, bo jesteś handlowcem, sprzedawcą oferującym czyjeś usługi czy produkty.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.