Strona główna / Sklep / Jak skutecznie zbadać potrzeby klienta w rozmowie sprzedażowej (video webinaru)

Jak skutecznie zbadać potrzeby klienta w rozmowie sprzedażowej (video webinaru)
Webinary

Jak skutecznie zbadać potrzeby klienta w rozmowie sprzedażowej (video webinaru)

Kluczowy etap każdej, skutecznej rozmowy sprzedażowej, praktycznie od niego zależy czy klient Ci zaufa, czy będzie traktował Cię jak eksperta i to od tego właśnie etapu zależy jak duże emocje zakupowe będziesz w stanie wzbudzić na etapie prezentacji oferty.

Utarło się, że dobry handlowiec to taki, który ma gadane. To już przeszłość i to odległa. Dobry handlowiec to taki, przy którym to klient ma gadane. Dobry handlowiec słucha.

By słuchać i „rozgadać” klienta musisz mieć swój sposób na zadawanie pytań.

Dobra sekwencja pytań sprawia, że klient się otwiera, zaczyna rozumieć, że Cię i Twoich produktów/usług potrzebuje i zaczyna zdawać sobie sprawę, że bez Ciebie będzie mu trudno sobie poradzić.

Dobre badanie potrzeb sprawia, że docierasz do największego bólu klienta, otwartej rany, a klient Ciebie zaczyna postrzegać jako skuteczne lekarstwo.

Czy istnieją skuteczne algorytmy i sekwencje pytań, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową?

Dzięki webinarowi:

  1. Poznasz 3 algorytmy sekwencyjnego badania potrzeb w rozmowie handlowej
  2. Uzyskasz wiedzę związaną z tym, jak skutecznie przejąć inicjatywę na etapie badania potrzeb
  3. Dowiesz się co to jest metakomunikat i nauczysz się go wykorzystywać na etapie badania potrzeb
  4. Poznasz „wyjścia ewakuacyjne” dzięki którym nie ulegniesz klientowi, który na etapie badania potrzeb będzie chciał sprowadzić rozmowę do li tylko kwestii cenowych.

Produkt to dostęp do zapis audio/video webinaru.

Cena brutto

49.00 

Zobacz podobne produkty

Dołącz do
newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.