Strona główna / Sklep / Jak skutecznie zbadać potrzeby klienta w rozmowie sprzedażowej (video webinaru)
Kluczowy etap każdej, skutecznej rozmowy sprzedażowej, praktycznie od niego zależy czy klient Ci zaufa, czy będzie traktował Cię jak eksperta i to od tego właśnie etapu zależy jak duże emocje zakupowe będziesz w stanie wzbudzić na etapie prezentacji oferty.
Utarło się, że dobry handlowiec to taki, który ma gadane. To już przeszłość i to odległa. Dobry handlowiec to taki, przy którym to klient ma gadane. Dobry handlowiec słucha.
By słuchać i „rozgadać” klienta musisz mieć swój sposób na zadawanie pytań.
Dobra sekwencja pytań sprawia, że klient się otwiera, zaczyna rozumieć, że Cię i Twoich produktów/usług potrzebuje i zaczyna zdawać sobie sprawę, że bez Ciebie będzie mu trudno sobie poradzić.
Dobre badanie potrzeb sprawia, że docierasz do największego bólu klienta, otwartej rany, a klient Ciebie zaczyna postrzegać jako skuteczne lekarstwo.
Czy istnieją skuteczne algorytmy i sekwencje pytań, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową?
Dzięki webinarowi:
Produkt to dostęp do zapis audio/video webinaru.
Jedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Cena
Praca w sprzedaży wyciska z nas energię. Klienci są wymagający, ciśnienie w pracy jest duże, trzeba dowozić cyfrę, realizować target.Łatwo o zniechęcenie. Bardzo często czujemy się jakby nas wyciśnięto jak cytrynę. Już się nam nie chce. Przestają działać prowizje, programy motywacyjne
Cena
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów jak również narzędzia sprzedaży. Niezależne od nas okoliczności sprawiają, że spotkania bezpośrednie z klientami przestają być codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są umiejętności
Kurs Distance Seller jest dedykowany zarówno siłom sprzedaży, jeżdżącym dotychczas w terenie jak i pracującym z biura.
Cena
Sympatia i zaufanie to najważniejszy czynnik w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena
“Za drogo ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których sprzedający boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz?Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A który jest najlepszy?
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.