piksel

Wzór Profesjonalnej Rozmowy i Wizyty Handlowej

Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową.
Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi.
Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy?
często słyszę: Odwiedzam klientów.
A co, są w szpitalu? – pytam.

Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w czasie rozmowy handlowej zakładają cele handlowe i dobierają odpowiednie narzędzia by je realizować – a przecież jest to ich praca. Podczas  dwudniowego warsztatu uczestnicy wyjdą z gotowym wzorem profesjonalnej rozmowy handlowej.
Trenerzy podczas szkolenia będą pracować na konkretnych produktach i usługach uczestników szkolenia, na sytuacjach z „realnymi” klientami uczestników. tak, by wypracowany wzór rozmowy handlowej był możliwie najbardziej praktyczny i gotowy do zastosowania już dzień po szkoleniu.

Szkolenie przeznaczone dla Przedstawicieli Handlowych producenta, hurtu, podhurtu, KAMów, Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Dyrektorów Handlowych, handlowców i przedsiębiorców, których praca polega na spotykaniu się z klientami.

Podczas szkolenia:

  • otrzymasz wzór wizyty i rozmowy handlowej
  • zdobędziesz umiejętności związane z umówieniem wizyty handlowej u klienta, na którym najbardziej Ci zależy
  • nauczysz się posługiwać się schematem skutecznego umówienia rozmowy handlowej przez telefon
  • Poznasz i nauczysz się stosowania takich narzędzi jak T1-T9, elevator pitch - które wesprą Twoje zadania prospectingowe
  • dowiesz się jak pokonywać wstępne gry klienta
  • Poznasz najskuteczniejsze techniki stworzenia klimatu i atmosfery na początku rozmowy handlowej
  • Otrzymasz najnowsze techniki szybkiego budowania sympatii i zaufania podczas pierwszych 30 sek. spotkania handlowego
  • zdobędziesz umiejętności badania potrzeb w warunkach skupienia na cenie, przejęcia klienta konkurencji oraz przy klasycznej wizycie handlowej (nauczymy się sekwencji pytań, które zbudują Twój autorytet w oczach klienta i otworzą go na „nowe spojrzenie”)
  • Poznasz najskuteczniejszy model wzbudzania pragnienia współpracy z Twoją firmą i posiadania Twoich produktów w konwencji value selling, uzupełnionej o współczesne odkrycia neuromarketingu.
  • dowiesz się jak odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia cenowe
  • poznasz skuteczne wzorce finalizacji spotkania handlowego

Program szkolenia:

  • Lejek sprzedaży jako systematyzacja zadań dla handlowca
    • prawo liczb
    • Szczęście chwili
    • Wzór matematyczny na wynik rozmowy handlowej
    • Wzór skutecznej rozmowy handlowej
  • Umówienie spotkania handlowego
    • Schemat T1-T9
    • Elevator pitch
    • Przełamywanie debiutanckich gier klientów (mam dostawcę, nie mam czasu, nie interesuje mnie)
    • Schemat tworzenia MOCnego zdania w propozycji umówienia się na rozmowę handlową
  • Początek spotkania handlowego - tworzenie eksperckiej atmosfery zaufania
    • Techniki szybkiego budowania zaufania i sympatii
    • Small talk - zasady
  • Analiza potrzeb w sekwencji pytań
    • Cele
    • Technika sekwencji pytań
    • Docieranie do problemu i motywatorów zakupu
    • Przejmowanie inicjatywy
    • Badanie potrzeb w warunkach przejmowania klienta konkurencji
    • Badanie potrzeb w warunkach skupienia na cenie
  • Diagnoza preferencji motywacyjnych klienta i dostosowanie języka prezentacji oferty handlowej
    • Linie motywatorów zakupowych
    • Technika prezentacji współpracy i oferty produktowej w modelu value selling
    • Schemat prezentacji w uzupełnieniu o obrazowanie naurmarketingowe
    • Pytania sprawdzające
  • Techniki Odpowiedzi na obiekcje i obrony ceny
    • Demaskowanie wymówki
    • Wrestling
    • Tai Chi
    • Aikido
    • Karate
    • Incepcja negatywna
    • Poligon obrony ceny
  • Finalizacja - pozytywne zakończenie spotkania handlowego
    • Lingwistyczne zwroty finalizujące
    • Perswazyjne techniki finalizacji
    • Zmiana celu w zależności od przebiegu spotkania
  • 8. Wnioski i dalsze kroki
    • CRM - współpraca z narzędziami
    • Obsługa posprzedażna
    • Serwis i ewentualne reklamacje
    • Wizyty szkoleniowe

 

Warszawa, 13-14.11 (szkolenie dwudniowe)
Harmonogram
13.11
10:00 - rozpoczęcie
13:00 - lunch
17:00 - zakończenie I dnia
14.11
9:00 - rozpoczęcie
13:00 - lunch
16:00 - zakończenie szkolenia

W czasie szkolenia Trenerzy zarządzają przerwami kawowymi.

Uczestnicy szkolenia otrzymają książkę Techniki Obrony Ceny oraz dwa kody do pobrania dowolnych dwóch produktów mp3 ze sklepu Al Fianco Partners.
Cena: 1190 zł netto za udział w dwóch dniach szkolenia.
 


Miejsce szkolenia

Centrum Konferencyjne
Golden Floor Plaza
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa


Prelegenci/Trenerzy

Roman Kawszyn
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).
Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.


Adam Szaran 
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.
Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners

Data
Miasto
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Cena
1190 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Lider Zespołu Sprzedaży

Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Data: 2019-04-02

Miasto:Warszawa

Profesjonalna Obsługa Klienta. Poziom 2.0

Po tym szkoleniu Wasz Zespół będzie obsługiwał klienta na poziomie zapewniającym lojalność i powrót. Wyjątkowość obsługi klienta na poziomie 2.0. Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem - handlowców, sprzedawców, managerów sprzedaży, pracowników DOK.

Data: 2019-03-21

Miasto:Warszawa