piksel

Wzór Profesjonalnej Rozmowy i Wizyty Handlowej

Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową.
Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi.
Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy?
często słyszę: Odwiedzam klientów.
A co, są w szpitalu? – pytam.

Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w czasie rozmowy handlowej zakładają cele handlowe i dobierają odpowiednie narzędzia by je realizować – a przecież jest to ich praca. Podczas  dwudniowego warsztatu uczestnicy wyjdą z gotowym wzorem profesjonalnej rozmowy handlowej.
Trenerzy podczas szkolenia będą pracować na konkretnych produktach i usługach uczestników szkolenia, na sytuacjach z „realnymi” klientami uczestników. tak, by wypracowany wzór rozmowy handlowej był możliwie najbardziej praktyczny i gotowy do zastosowania już dzień po szkoleniu.

Szkolenie przeznaczone dla Przedstawicieli Handlowych producenta, hurtu, podhurtu, KAMów, Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Dyrektorów Handlowych, handlowców i przedsiębiorców, których praca polega na spotykaniu się z klientami.

Podczas szkolenia:

  • otrzymasz wzór wizyty i rozmowy handlowej
  • zdobędziesz umiejętności związane z umówieniem wizyty handlowej u klienta, na którym najbardziej Ci zależy
  • nauczysz się posługiwać się schematem skutecznego umówienia rozmowy handlowej przez telefon
  • Poznasz i nauczysz się stosowania takich narzędzi jak T1-T9, elevator pitch - które wesprą Twoje zadania prospectingowe
  • dowiesz się jak pokonywać wstępne gry klienta
  • Poznasz najskuteczniejsze techniki stworzenia klimatu i atmosfery na początku rozmowy handlowej
  • Otrzymasz najnowsze techniki szybkiego budowania sympatii i zaufania podczas pierwszych 30 sek. spotkania handlowego
  • zdobędziesz umiejętności badania potrzeb w warunkach skupienia na cenie, przejęcia klienta konkurencji oraz przy klasycznej wizycie handlowej (nauczymy się sekwencji pytań, które zbudują Twój autorytet w oczach klienta i otworzą go na „nowe spojrzenie”)
  • Poznasz najskuteczniejszy model wzbudzania pragnienia współpracy z Twoją firmą i posiadania Twoich produktów w konwencji value selling, uzupełnionej o współczesne odkrycia neuromarketingu.
  • dowiesz się jak odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia cenowe
  • poznasz skuteczne wzorce finalizacji spotkania handlowego

Program szkolenia:

  • Lejek sprzedaży jako systematyzacja zadań dla handlowca
    • prawo liczb
    • Szczęście chwili
    • Wzór matematyczny na wynik rozmowy handlowej
    • Wzór skutecznej rozmowy handlowej
  • Umówienie spotkania handlowego
    • Schemat T1-T9
    • Elevator pitch
    • Przełamywanie debiutanckich gier klientów (mam dostawcę, nie mam czasu, nie interesuje mnie)
    • Schemat tworzenia MOCnego zdania w propozycji umówienia się na rozmowę handlową
  • Początek spotkania handlowego - tworzenie eksperckiej atmosfery zaufania
    • Techniki szybkiego budowania zaufania i sympatii
    • Small talk - zasady
  • Analiza potrzeb w sekwencji pytań
    • Cele
    • Technika sekwencji pytań
    • Docieranie do problemu i motywatorów zakupu
    • Przejmowanie inicjatywy
    • Badanie potrzeb w warunkach przejmowania klienta konkurencji
    • Badanie potrzeb w warunkach skupienia na cenie
  • Diagnoza preferencji motywacyjnych klienta i dostosowanie języka prezentacji oferty handlowej
    • Linie motywatorów zakupowych
    • Technika prezentacji współpracy i oferty produktowej w modelu value selling
    • Schemat prezentacji w uzupełnieniu o obrazowanie naurmarketingowe
    • Pytania sprawdzające
  • Techniki Odpowiedzi na obiekcje i obrony ceny
    • Demaskowanie wymówki
    • Wrestling
    • Tai Chi
    • Aikido
    • Karate
    • Incepcja negatywna
    • Poligon obrony ceny
  • Finalizacja - pozytywne zakończenie spotkania handlowego
    • Lingwistyczne zwroty finalizujące
    • Perswazyjne techniki finalizacji
    • Zmiana celu w zależności od przebiegu spotkania
  • 8. Wnioski i dalsze kroki
    • CRM - współpraca z narzędziami
    • Obsługa posprzedażna
    • Serwis i ewentualne reklamacje
    • Wizyty szkoleniowe

 

Cena: 1190 zł netto za udział w dwóch dniach szkolenia.

Cena obejmuje:

  • książkę Techniki Obrony Ceny
  • dwa kody do pobrania dowolnych dwóch produktów mp3 ze sklepu Al Fianco Partners.
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • lunch
  • przerwy kawowe

Miejsce szkolenia

Centrum Konferencyjne
Golden Floor Plaza
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa


Prelegenci/Trenerzy

Roman Kawszyn
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).
Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.


Adam Szaran 
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.
Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners

Data
Miasto
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Cena
1190 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Profesjonalna Obsługa Klienta. Poziom 2.0

Po tym szkoleniu Wasz Zespół będzie obsługiwał klienta na poziomie zapewniającym lojalność i powrót. Wyjątkowość obsługi klienta na poziomie 2.0. Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem - handlowców, sprzedawców, managerów sprzedaży, pracowników DOK.

Data: 2019-06-12

Miasto:Warszawa