Za chwilę handlowcy bardziej niż dotąd będą potrzebować umiejętności sprzedażowych „na odległość”.
Sprzedaż w sytuacji zdalnej, po raz kolejny w tym roku, stanie się koniecznością.
Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem.
Do tego potrzebne są tak umiejętności jak i narzędzia.
Stąd zapraszamy do udziału w dwudniowych warsztatach on-line, podczas których uczestnicy zdobędą bardzo konkretne, skuteczne techniki obsługi i sprzedaży w pracy z klientem "na odległość".
Czego handlowcy się nauczą?
Handlowcy na szkoleniu wypracują wzory i algorytmy zimnego telefonu, zimnego maila + wzór zdalnej rozmowy sprzedażowej dostosowanej do sytuacji swojej firmy i branży (70 % szkolenia to warsztaty)
Handlowcy po warsztatach otrzymają od nas prezentację ppt z omawianymi technikami, dwa kody do pobrania dowolnych audiobooków z naszej strony internetowej a kurierem wyślemy im naszą najnowsza książkę "Shut up! Modele badania potrzeb".
Program szkolenia:
Podsumowując:
Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.
Szkolenie on-line - Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.
Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową. Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi. Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy? często słyszę: Odwiedzam klientów. A co, są w szpitalu? – pytam. Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w...
Ta witryna używa plików cookie. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę Polityki Prywatności.