Za chwilę handlowcy bardziej niż dotąd będą potrzebować umiejętności sprzedażowych „na odległość”.
Sprzedaż w sytuacji zdalnej, po raz kolejny w tym roku, stanie się koniecznością.
Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem.
Do tego potrzebne są tak umiejętności jak i narzędzia.
Stąd zapraszamy do udziału w dwudniowych warsztatach on-line, podczas których uczestnicy zdobędą bardzo konkretne, skuteczne techniki obsługi i sprzedaży w pracy z klientem "na odległość".
Czego handlowcy się nauczą?
Handlowcy na szkoleniu wypracują wzory i algorytmy zimnego telefonu, zimnego maila + wzór zdalnej rozmowy sprzedażowej dostosowanej do sytuacji swojej firmy i branży (70 % szkolenia to warsztaty)
Handlowcy po warsztatach otrzymają od nas prezentację ppt z omawianymi technikami, dwa kody do pobrania dowolnych audiobooków z naszej strony internetowej a kurierem wyślemy im naszą najnowsza książkę "Shut up! Modele badania potrzeb".
Program szkolenia:
Po szkoleniu uczestnik otrzymuje:
Podsumowując:
Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.
A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?
Opóźnienia realizacji, zły adres dostawy, brak towaru, emocje w trakcie rozmowy, klient żądający rzeczy niemożliwych - to tylko niektóre sytuacje, w których zespoły obsługi klienta sobie nie radzą. 86% klientów jest zaś w stanie zapłacić więcej, jeśli spotkają się z profesjonalną obsługą klienta...
Ta witryna używa plików cookie. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę Polityki Prywatności.