piksel

Techniki Sprzedaży zdalnej. Warsztaty on-line "na żywo"

Za chwilę handlowcy bardziej niż dotąd będą potrzebować umiejętności sprzedażowych „na odległość”.
Sprzedaż w sytuacji zdalnej, po raz kolejny w tym roku, stanie się koniecznością.

Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem.
Do tego potrzebne są tak umiejętności jak i narzędzia.

Stąd zapraszamy do udziału w dwudniowych warsztatach on-line, podczas których uczestnicy zdobędą bardzo konkretne, skuteczne techniki obsługi i sprzedaży w pracy z klientem "na odległość".

Czego handlowcy się nauczą?

  • znajdować potencjalnych klientów i pracować prospectingowo w świecie on-line
  • wykorzystywać telefon, mail i komunikatory do prowadzenia skutecznej, pierwszej rozmowy z potencjalnym klientem (wzbudzenie ciekawości i umówienie sprzedażowej rozmowy zdalnej)
  • jak przeprowadzić właściwą rozmowę sprzedażową za pomocą narzędzi zdalnych (zoom, skype)
  • stosować różne warianty prowadzenia rozmowy zdalnej
  • odpowiadać na obiekcje cenowe i obiekcje związane z okolicznościami pandemii i kryzysu

Handlowcy na szkoleniu wypracują wzory i algorytmy zimnego telefonu, zimnego maila + wzór zdalnej rozmowy sprzedażowej dostosowanej do sytuacji swojej firmy i branży (70 % szkolenia to warsztaty)

Handlowcy po warsztatach otrzymają od nas prezentację ppt z omawianymi technikami, dwa kody do pobrania dowolnych audiobooków z naszej strony internetowej a kurierem wyślemy im naszą najnowsza książkę "Shut up! Modele badania potrzeb".

Program szkolenia:

  1. Morale i nastawienie psychiczne handlowca w pracy zdalnej
    • strategia filtrowania rzeczywistości
    • strategia pozytywnego nastawienia
    • strategia umiejętności
  2. Schemat pozyskania klienta na odległość
    • wzbudzenie emocji związanych z ciekawością w pierwszej rozmowie
    • rozmowa właściwa sprzedażowa (wzór wg zdalne PVG)
  3. Narzędzia rozmowy telefonicznej umawiającej spotkanie właściwe
    • nastawienie przed rozmową
    • kolejność przedstawienia - budowanie relacji
    • dzwonię ponieważ  - zasada powodu
    • biały wywiad
    • elevator pitch + dowód
    • umowa tak/nie + wolny wybór
    • umówienie spotkania właściwego
  4. Pozyskiwanie kontaktu - prospecting w sytuacji zdalnej
    • bariera sekretariatu
    • pozyskanie maila + telefonu
    • narzędzia wspeiracjące - hunter + lusha
  5. Mail umawiający zdalną rozmowę sprzedażową
    • początek wiadomości mailowej
    • biały wywiad
    • mailowy elevator pitch + dowód
    • umówienie spotkania właściwego
  6. Przegląd narzędzi stosowanych w zdalnych rozmowach sprzedażowych
  7. Zdalna rozmowa sprzedażowa - wzór
    • szybkie zbudowanie relacji
    • metakomunikat ze zwrotnym OGP
    • emocjonalna prezentacja oferty + slajdy
    • techniki odpowiedzi na obiecuje (cenowe + pandemia)
    • finalizacja
  8. Metody ożywienia lida po zakończonym procesie pozyskania zdalnego

Podsumowując:

  • warsztaty on-line (zero kosztów delegacji, hoteli, wyżywienia, podróży)
  • 25-26 listopada
  • 890 zł netto od osoby za dwa dni warsztatów
Data
Miasto
Trenerzy
Roman Kawszyn
Cena
890 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Katarzyna Szaran
Katarzyna Szaran
Key Account Manager

+48 534 518 857
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany

Koniec roku to czas, w którym handlowcy komunikują klientom zmiany cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.

A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?

Data: 2020-12-04

Miasto:

Lider Zespołu Sprzedaży

Szkolenie on-line - Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Data: 2021-02-03

Miasto: