piksel

Techniki obrony ceny

Lingwistyczne zagrywki negocjacyjne

"Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami". To słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: "ale jaka jakość", czy od razu udzielisz rabatu?
Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. Klient nie kupi od Ciebie gdy będziesz próbował udowodnić, że jest "głupi".
W drugim zaś przypadku pozbywasz się swojej marży.
Etap obiekcji cenowych kojarzy się ze złą atmosferą, kłótnią czy przepychankami. Tymczasem gdy klient mówi "za drogo" paradoksalnie nie oznacza to, że nie chce kupić, tylko że właśnie interesuje się produktem. Teraz trzeba tylko umiejętnie odpowiedzieć na zarzut i poprowadzić odpowiednio rozmowę, by dojść do finalizacji.
Sposobów zmieniania postrzegania ceny przez klientów szukaliśmy bardzo długo, a to co odnajdowaliśmy w różnych źródłach nie nadawało się do zastosowania w prawdziwej sprzedaży. Stworzyliśmy więc własne Techniki Obrony Ceny, połączyliśmy doświadczenie sprzedażowe, najnowsze osiągnięcia psychologii i neurolingwistyki oraz zasady neuromarketingu i przetestowaliśmy je z wieloma działami sprzedaży. Działają!

Podczas szkolenia:
 

  • dowiesz się jak ustawiać optykę widzenia rzeczywistości by bronić ceny
  • zdobędziesz świadomość w zakresie tego co wpływa na ocenę wysokości ceny przez klienta
  • będziesz umiał wpływać na emocje klienta przez skuteczną prezentację swoich towarów i usług
  • będziesz umiał bronić ceny różnymi technikami
  • dowiesz się jak finalizować
  • poznasz słowa i techniki lingwistyczne pozwalające na przewagę w sytuacjach targowania się ceną


Program szkolenia:
 

  1. Strategia kolorowych barw w obronie ceny
    • Strach przed odrzuceniem ceny
    • Ilość klientów a odwaga propozycji cenowej
  2. Istota i znaczenie ceny
    • proces podejmowania decyzji zakupowych
    • cena nie jest najważniejsza – doświadczenia dowodowe
    • Zasada sprężynek – możliwości obrony ceny
  3. Prezentacja oferty firmy - emocjonalny sposób prezentacji oferty a obrona ceny
    • Budowa argumentacji opartej o wartość
    • Obrazowanie wzmacniające
    • Schematy hipnotyczne w prezentacji
  4. Techniki obrony ceny i reakcji na straszenie konkurencją.
    • Istota obiekcji cenowych
    • typowe błędy
    • technika aikido
    • technika karate
    • krav maga
    • capoeira
    • capoeira carioca
    • Incepcja negatywna i pozytywna
  5.  Lingwistyka targowania się cenę
    • ostatecznie
    • hipotetycznie
    • zabieranie oferty
    • zwykle gdy klienci

W cenie dostępu dla jednej osoby:

  • udział w szkoleniu
  • lunch i przerwy kawowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • Książka Techniki Obrony Ceny
  • Dwa audiobooki ze sklepu Al Fianco

Cena: 790 zł netto

Data
Miasto
Toruń
Trenerzy
Cena
790 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Katarzyna Szaran
Katarzyna Szaran
Key Account Manager

+48 534 518 857
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Lider Zespołu Sprzedaży

Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Data: 2020-10-15

Miasto:Toruń

Sztuka twardych negocjacji

Negocjacje to zbiór bardzo konkretnych umiejętności i technik

Negocjacje to zbiór bardzo konkretnych umiejętności i technik, dzięki którym w całym procesie sprzedaży osiągamy założone wcześniej cele. Rynek produktów i usług stał się bardzo konkurencyjny, klienci coraz bardziej wyedukowani. Skuteczna sprzedaż wymaga wielu umiejętności a te związane ze sztuką ...

Data: 2020-11-05

Miasto:Toruń