piksel

RELATOR

Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca lubi i mu ufa.



Sympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.

Istnieje przekonanie, że trzeba budować relacje. Wszakże sympatia i zaufanie to efekt dobrze zbudowanych relacji. Przełożeni mówią więc do handlowca bardzo często: buduj relacje. Podczas rekrutacji chcą sprawdzić, czy jego nastawienie i charakter są relacyjne. Istnieje tylko jeden problem - nie mówią jak to zrobić. A handlowiec, przekonany, że relacje bierze się z lat obsługi i bycia przy kliencie, jest jaki jest. W stronę budowania relacji nie robi nic, bo nie wie, że można, całkowicie polegając na swojej otwartości, chęci pomocy, charakterze, przypadku itp.
To prawda, że relacje buduje się latami. Dopiero egzamin czasu wskazuje zwycięzców i przegranych. Gdy jednak handlowiec ma zadanie pozyskania nowego klienta i wchodzi na swoją pierwszą wizytę handlową, czas i dokonania z nim związane nie grają po jego stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund? Oczywiście, że istnieją. Nauczycie się ich podczas tego szkolenia.

Podczas szkolenia:

  • dowiesz się, jak szybko (30 sekund) zbudować z klientem nić porozumienia
  • nauczysz się stosować techniki szybkiego pozyskiwania sympatii
  • zyskasz umiejętność "pokazywania" klientom, że jesteś ich przyjacielem
  • przełamiesz bariery strachu i niepewności w kontakcie z nowym i nieznanym klientem
  • staniesz się handlowcem relacyjnym i lubianym

Program szkolenia:

  1. Krótka historia sprzedaży relacyjnej w Polsce
    • produkt i dostępność
    • mechanizm jakości
    • jakość relacji
  2. Teoria zewnętrzności i relacje
    • relacyjność "wewnętrzna"
    • relacyjność "zewnętrzna"
    • korelacja relacyjności - równowaga pomiędzy tym co można szybko a tym co szybko się nie da
    • techniki szybkiego budowania relacji
  3. Szybkie metody "dowodzenia przyjaźni" -werbalne techniki szybkiego budowania relacji
    • zastopuj negatywne myśli klienta - komunikuj swoje emocje
    • umiejętnie powiedz, że jest dla Ciebie ważny
    • analityczne dowartościowanie
    • zerwanie maski doskonałości
    • metakomunikat i jego zastosowanie w szybkim budowaniu relacji
  4. Pozawerbalne metody szybkiego wzbudzania sympatii
    • odzwierciedlenie i prowadzenie
    • manifestacja osobowości otwartej - wpływanie na pierwsze wrażenie
  5. Biznesowy savoir vivre relacyjności
    • zachowania przyjmowane za poprawne relacyjnie
    • zachowania burzące relacyjność
Data
Miasto
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Cena
790 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Katarzyna Szaran
Katarzyna Szaran
Key Account Manager

+48 534 518 857
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Techniki aktorskie w skutecznej prezentacji sprzedażowej

warsztaty aktorskie dla handlowców

Umiejętności aktorskie zwiększają skuteczność sprzedażową - są katalizatorem naturalnych predyspozycji handlowca. Skuteczna sprzedaż to wynik zastosowania szeregu umiejętności, które ogólnie można nazwać „sprzedażowymi”.

Data: 2020-06-04

Miasto:Warszawa

Lider Zespołu Sprzedaży

Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Data: 2020-06-16

Miasto:Warszawa