piksel

Prospecting - Jak pozyskać nowego klienta - algorytmy i techniki

Skuteczne, nieustanne, fanatyczne poszukiwanie i otwieranie nowych klientów - to faktor który odróżnia dobrych handlowców od gwiazd, najlepszych.
Na rynku kryzysowym to umiejętność poszukiwania i otwierania nowego klienta zapewnia:

  • ciągłość biznesu
  • poczucie bezpieczeństwa
  • przewagę konkurencyjną

Z drugiej zaś strony działania prospectingowe to działania, które przez handlowców uważane są za najbardziej uciążliwe, nudne, dołujące i demotywujące.

Wymagają bowiem konkretnych umiejętności i nastawienia, którego handlowcy zazwyczaj nie mają.

Zapraszamy na jedno z naszych ulubionych szkoleń, które od lat prowadzimy w formie szkoleń wewnętrznych. Szkolenie sprawdzone, wypróbowane przez handlowców wielu firm. Szkolenie, które zwraca się kilkukrotnie. Tym razem w formie szkolenia otwartego.

Po szkoleniu handlowiec będzie:

  • zdawał sobie sprawę z tego jak ważne i kluczowe są działania prospectingowe
  • miał odpowiednie nastawienie i podejście do działań związanych z poszukiwaniem nowych klientów
  • wiedział jakie działania do jakich grup potencjalnych klientów są najefektywniejsze
  • posługiwał się umiejętnościami związanymi z umówieniem spotkania handlowego z prospectem
  • wykorzystywał skutecznie elevator pitch, zimny wywiad, słowa kluczowe w umówieniu spotkania drogą telefoniczną i mailową
  • posługiwał się technikami „wejścia z buta” w celu otworzenia nowej rozmowy handlowej
  • wykorzystywał nowoczesne narzędzia (Lushya, Email Hunter) do efektywnego nawiązywania kontaktu z prospectem w social sellingu.

Program szkolenia:

  1. Prospecting to mentalność. Strategie mentalne zwiększające skuteczność prospectingową
    • Handlowiec - supergwiazda
    • Ilość klientów a wynik sprzedażowy
    • Zasada przesunięcia w czasie
    • Zasada 30
    • Zasada 90
    • Zasada 10 do 1
  2. Prospecting to cyfry. Definicja profilu klienta w perspektywie celu sprzedażowego
    • Cel sprzedażowy
    • Profil klienta
    • Projektowanie działań
    • Monitorowanie działań
  3. Prospecting to działania na umiejętnościach
    • Pozyskiwanie klienta i umówienie spotkania z klientem przez telefon
      1. Schemat rozmowy ozyskującej spotkanie właściwe
      2. biały wywiad
      3. słowa perswazyjne
      4. elevaor pitch + dowód
      5. taktyka wolności
      6. pozorny wybor +zajętość
    • Pozyskiwanie klienta i umówienie spotkania drogą mailową
      1. struktura maila
      2. przerzucenie na maila kontaktu Linkedin
      3. Lushia i inne narzędzia pozyskania kontaktu
    • Pozyksanie spotkania handlowego podczas „wizyty z buta”
      1. struktura „z buta”
      2. techniki umówienia
    • Przechodzenie „bariery sekretariatu”
      1. polecenie
      2. „SKCP4"
      3. panda
  4. Prospecting to szukanie i wykorzystanie okazji
    • Sytuacje networkingowe
      1. struktura „zaczepki”
      2. maksymalnie dużo w 30 sek.
    • Polecenia
      1. prośba o polecenie
      2. polecenie biznesowe
      3. nagroda za polecenie

Termin: 25.09
Miejsce: szkolenie live on-line
Godz.: 9:00 - -15:00
Cena: 590 zł netto

Po szkoleniu uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia, prezentację szkoleniową oraz do jedną z książek Al Fianco do wyboru w wersji papierowej:

  • Techniki Obrony Ceny
  • Shut-up
  • Motivazione
  • Element twórczy
  • Pierwsze skrzypce

+ audiobook Selftuning

Data
Miasto
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Cena
590 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Katarzyna Szaran
Katarzyna Szaran
Key Account Manager

+48 534 518 857
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Lider Zespołu Sprzedaży

Szkolenie on-line - Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Data: 2021-02-03

Miasto:

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany

Koniec roku to czas, w którym handlowcy komunikują klientom zmiany cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.

A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?

Data: 2020-12-04

Miasto: