piksel

Profesjonalna Obsługa Klienta. Poziom 2.0

Po tym szkoleniu Wasz Zespół będzie obsługiwał klienta na poziomie zapewniającym lojalność i powrót. Wyjątkowość obsługi klienta
na poziomie 2.0. Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem - handlowców, sprzedawców, managerów sprzedaży, pracowników DOK.

Program:

Wstęp
Rozwój sprzedawcy - klucz satysfakcji obustronnej
Talent i umiejętności - faktory fundamentalne obsługującego klienta

  1. Psychologia zadowolenia i obsługi ponadstandardowej
    • Klient wczoraj, dzisiaj i jutro – jak zmieniają się oczekiwania Klienta co to oznacza dla rynku, dla handlowców
    • Oczekiwania Klientów – model Kano i oś zadwolenia i niezadowolenia
    • Budowanie satysfakcji – wzór
    • Wyjście od koncepcji CSS z uwzględnieniem CES (wysiłek Klienta)
  2. Kluczowe zachowania standardowe
    • Autoprezentacja obsługującego klienta (teoria wywierania wpływu wyglądem)
    • Lingwistyka standardu obsługi klienta
    • Zasady Savoir Vivre - adaptacja obsługi klienta
  3. Wiedza o preferencjach klienta
    • Podział rodzajów zachowań klienta (dominacja i otwartość)
    • Techniki Miltona Ericksona w wykorzystaniu wiedzy o kliencie (kalibrowanie, pacing, leading)
  4. Ponadstandardowe zachowania w sytuacjach trudnych
    • Klient oczekujący niemożliwego
    • Klient rozżalony
    • Klient zdenerwowany
    • Klient składający reklamację
  5. Ponadstandardowe zachowania codzienne - wyjście na poziom 2.0
    • Dobre praktyki - zachowania poprawne
    • Budowanie czynników zachwytu - case study

Prelegenci/Trenerzy

Roman Kawszyn
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).
Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.


Adam Szaran 
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.
Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners

Data
Miasto
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Cena
790 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Wzór Profesjonalnej Rozmowy i Wizyty Handlowej

warsztaty szkoleniowe (2 dni)

Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową. Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi. Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy? często słyszę: Odwiedzam klientów. A co, są w szpitalu? – pytam. Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w...

Data: 2019-02-26

Miasto:Warszawa

Lider Zespołu Sprzedaży

Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Data: 2019-04-02

Miasto:Warszawa