piksel

PRICE DEFENDER

Techniki obrony ceny.

"Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami". To słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: "ale jaka jakość", czy od razu udzialisz rabatu?

Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. Klient nie kupi od Ciebie gdy będziesz próbował udowodnić, że jest "głupi". W drugim zaś przypadku pozbywasz się swojej marży. Etap obiekcji cenowych kojarzy się ze złą atmosferą, kłótnią czy przepychankami. Tymczasem gdy klient mówi "za drogo" paradoksalnie nie oznacza to, że nie chce kupić, tylko że właśnie interesuje się produktem. Teraz trzeba tylko umiejętnie odpowiedzieć na zarzut i poprowadzić odpowiednio rozmowę, by dojść do finalizacji.

Sposobów zmieniania postrzegania ceny przez klientów szukaliśmy bardzo długo, a to co odnajdowaliśmy w różnych źródłach nie nadawało się do zastosowania w prawdziwej sprzedaży. Usiedliśmy więc i stworzyliśmy własne Techniki Obrony Ceny, połączyliśmy doświadczenie sprzedażowe, najnowsze osiągnięcia psychologii i neurolingwistyki oraz zasady neuromarketingu i przetestowaliśmy je z wieloma działami sprzedaży. Działają!

Podczas szkolenia:

  • dowiesz się jak ustawiać optykę widzenia rzeczywistości by bronić ceny
  • zdobędziesz świadomość w zakresie tego co wpływa na ocenę wysokości ceny przez klienta
  • będziesz umiał wpływać na emocje klienta przez skuteczną prezentację swoich towarów i usług
  • będziesz umiał bronić ceny różnymi technikami
  • dowiesz się jak finalizować

Program szkolenia:

  1. Strategia tęczowych barw w obronie ceny
    • Narzędzia wpływu na własne nastawienie
    • "Nie" klienta w procesie sprzedaży 
  2. Istota i znaczenie ceny
    • proces podejmowania decyzji zakupowych
    • cena nie jest najważniejsza – doświadczenia dowodowe
    • Zasada sprężynek – możliwości obrony ceny
  3. Prezentacja oferty firmy - emocjonalny sposób prezentacji oferty
    • Budowa argumentacji opartej o korzyści
    • Obrazowanie wzmacniające
    • Schematy hipnotyczne w prezentacji
  4. Techniki obrony ceny i reakcji na straszenie konkurencją.
    • Istota obiekcji cenowych
    • typowe błędy
    • technika aikido
    • technika karate
    • krav maga
    • capoeira
    • capoeira carioca
    • Incepcja negatywna i pozytywna
    • poligon obrony ceny
  5. Finalizowanie rozmów.
    • sposoby finalizacji 
Data
Miasto
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Cena
790 zł (netto)

zarezerwuj miejsce

płatność po szkoleniu

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.