Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową.
Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi.
Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy?
często słyszę: Odwiedzam klientów.
A co, są w szpitalu? – pytam.
Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w czasie rozmowy handlowej zakładają cele handlowe i dobierają odpowiednie narzędzia by je realizować – a przecież jest to ich praca. Podczas dwudniowego warsztatu uczestnicy wyjdą z gotowym wzorem profesjonalnej rozmowy handlowej.
Trenerzy podczas szkolenia będą pracować na konkretnych produktach i usługach uczestników szkolenia, na sytuacjach z „realnymi” klientami uczestników. tak, by wypracowany wzór rozmowy handlowej był możliwie najbardziej praktyczny i gotowy do zastosowania już dzień po szkoleniu.
Szkolenie przeznaczone dla Przedstawicieli Handlowych producenta, hurtu, podhurtu, KAMów, Regionalnych Kierowników Sprzedaży, Dyrektorów Handlowych, handlowców i przedsiębiorców, których praca polega na spotykaniu się z klientami.
Podczas szkolenia:
Program szkolenia:
Cena: 990 zł netto za udział w dwóch dniach szkolenia online.
Cena obejmuje:
Miejsce szkolenia
Prelegenci/Trenerzy
Roman Kawszyn
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).
Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.
Adam Szaran
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.
Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners
Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.
Opóźnienia realizacji, zły adres dostawy, brak towaru, emocje w trakcie rozmowy, klient żądający rzeczy niemożliwych - to tylko niektóre sytuacje, w których zespoły obsługi klienta sobie nie radzą. 86% klientów jest zaś w stanie zapłacić więcej, jeśli spotkają się z profesjonalną obsługą klienta...
Szkolenie on-line - Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.
Ta witryna używa plików cookie. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę Polityki Prywatności.