piksel

Narzędzia poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów. Prospecting w trzech ujęciach

Konferencja szkoleniowa


Obsłużenie zapytania przychodzącego od klienta to sprawa prosta. Właściwie każdy, średnio ogarnięty przedstawiciel takie zapytanie obsłuży. Nie każdy natomiast potrafi doprowadzić do tego, by klient zapytanie wysłał. Wielu handlowców potrafi mówić o ofercie ale niewielu wie jak sprawić, by klient chciał wysłuchać ich oferty zamiast ich „spławiać na starcie”. Każdy handlowiec chętnie pracuje z bazą „ciepłych” kontaktów ale poszukiwanie nowych klientów i działanie „na zimno” tych samych handlowców przeraża.

Prospecting to podstawa, od której finalnie zależy wolumen sprzedaży a regularne działania prospectingowe zapewniają rozwój firmy. Dla handlowców jest to jednocześnie jeden z najtrudniejszych etapów pracy a szkolenia zwykle traktują temat powierzchownie. W trakcie tego szkolenia „bierzemy” byka za rogi i skupimy się wyłącznie na tym etapie, dostarczając wielu narzędzi.


Program konferencji:

I. Prospecting „on-line”
Obecnie prawie każdy klient posiada konto na popularnych portalach społecznościowych: Facebook, Goldenline czy LinkedIn.
Wiesz kim jest osoba, do której musisz dotrzeć, ale każda próba kontaktu kończy się fiaskiem?

Bezskutecznie wysyłasz maile lub co gorsza irytujesz potencjalnego klienta zaczepkami na LinkedIn?

Nadal stosujesz nieskuteczne modele pisania tekstów typu what, where, how?

Potrzebujesz sprawdzonego algorytmu działania, przetestowanego i dopracowanego we współczesnym środowisku prospectingowm! Właśnie taki poznasz w tym module.

Podczas szkolenia poznasz techniki, które determinują skuteczne pozyskiwania klientów w kanałach on-line. Przeprowadzę Cię przez trzy narzędzia, które pozwolą ci dotrzeć do osób decyzyjnych: LinkedIn, E-mail hunter, Lusha. Poznasz algorytm pisania efektywnej pierwszej wiadomości, która gwarantuje 70% skuteczności w umawianiu spotkań handlowych. Dostaniesz gotowe wzory maili angażujących klienta, które będziesz mógł zastosować w swojej pracy.

Założenia startowe wspomagające pozyskiwanie klientów
Algorytm poławiania klienta w kanałach on-line
3 podstawowe narzędzia generujące leady
Algorytm pisania pierwszego maila
Coldmail 2.0 implementacja

II. Prospecting w stylu „inbound”. Przyprowadź klienta nie wydając ani złotówki.

Sukces w sprzedaży nie polega na tym, że coś komuś dziś sprzedasz, tylko na tym, że dokładnie potrafisz przewidzieć, ile osób kupi od ciebie jutro. Twoim podstawowym zadaniem jest więc nieustannie pozyskiwać nowych klientów i ciągle trzymać pełny lejek. Bo im więcej owoców wrzucisz do niego dziś, tym więcej soku wypłynie jutro.

Niestety tradycyjne działania prospectingowe kosztują dużo pieniędzy, pochłaniają mnóstwo czasu i energii, a rezultaty są niewspółmierne do nakładów.

By utrzymać pełen lejek i spokojnie planować sprzedaż na kolejne miesiące i kwartały potrzebujesz niestandardowych narzędzi.

Co robić, by nie musieć ciągle szukać, a klient przychodził sam
Co to jest inbound marketing i jak go możesz wykorzystać w swojej branży?
Jak zarządzać leadami, by z tej cytryny wycisnąć jak najwięcej soku?
Jak skutecznie (i niemal bezkosztowo) pozyskiwać klientów w mediach społecznościowych?
Jak wykonać skuteczną rozmowę telefoniczną z „zimnym” kontaktem.

III. „Real time” Prospecting

„Najlepiej porozmawiajcie o tym” to rada, którą można usłyszeć w życiu wiele razy. Sęk w tym, że klient, do którego dzwonisz czy, do którego przyjeżdżasz nie czekał na Twój telefon czy wizytę i nie chce rozmawiać. W dobie, w której z wielu stron wielokrotnie jest atakowany różnymi propozycjami zakłada czasami po prostu, że Twoja jest taka jak każda inna a co za tym idzie niepotrzebna. By kogoś przekonać najpierw musi nas posłuchać. Najstarszy na świecie prospecting Door2Door może być skuteczny o ile będziesz miał narzędzia do pokonywania barier klienta.

„Otwieracz” dostępu do czasu klienta w stylu „elevator pitch”
Tworzenie brandu czyli twój support w czasie social screening
Łamanie pierwszych gier klienckich: „Mam już dostawcę”, „nie ma czasu” itd. W czasie rozmowy handlowej

Cena obejmuje:

  • udział w szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • kod do dowolnego audiobooka ze sklepu www.alfianco.pl/sklep
  • przerwa kawowa
  • lunch

Prelegenci/Trenerzy

Joanna Białecka
Przede wszystkim praktyk! Menadżer działów sprzedaży i new business. Niejednokrotnie doceniana za pozyskanie dla firm kluczowych klientów (sieci handlowe, FMCG, koncerny paliowe) oraz budowanie i wdrażanie strategii rozwoju. Autorka publikacji do czasopism branżowych rynku promocyjnego. Opracowała i opisała własne metody działań w obszarze business development, coldcallingu, coldmailingu. Obecnie blogerka, trenerka i mentorka studentów na uczelni wyższej we Wrocławiu.


Krzysztof Rzepkowski
Sprzedawca i doradca ds. nieruchomości, autor sprzedażowego bloga na Facebooku „Buty Klienta” oraz menedżer w Lloyd Properties. Przede wszystkim zaś zapalony szkoleniowiec i trener sprzedaży Sandler Training Polska, który w ciągu ostatnich dwóch lat przeprowadził na terenie całego kraju szkolenia i warsztaty dla niemal 2000 osób. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Wierząc w nieograniczony potencjał każdego, jest niestrudzonym łowcą wymówek i tropicielem fałszywych przekonań, które podcinają skrzydła w drodze do gwiazd. I dużych pieniędzy. Jednocześnie doktor habilitowany nauk humanistycznych oraz miłośnik antyku i języków starożytnych, autor wielu publikacji naukowych i badacz wszystkiego, co wyda mu się ciekawe.


Roman Kawszyn
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).
Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.


Adam Szaran 
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.
Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners

Data
Miasto
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran, Joanna Białecka, Krzysztof Rzepkowski
Cena
790 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Wzór Profesjonalnej Rozmowy i Wizyty Handlowej

warsztaty szkoleniowe (2 dni)

Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową. Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi. Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy? często słyszę: Odwiedzam klientów. A co, są w szpitalu? – pytam. Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w...

Data: 2019-07-09

Miasto: