Motivazione - odkryj swój wewnętrzny motyw i przełóż go na skuteczność sprzedażową

Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację.
Wielu handlowców ma umiejętności sprzedażowe. One przychodzą z doświadczeniem, przeczytaną książką, odbytym kursem.
Problem coraz częściej leży gdzie indziej: wielu handlowcom już się po prostu nie chce sprzedawać

Od ponad roku życie handlowca znacznie się zmieniło. Zmieniły się spotkania z klientami, zmieniła się ich konwencja, ilość. Zmienił się sposób budowania relacji, kontakt.
Wielu handlowców weszło w fazę zmęczenia. 
Czy jestem w stanie odnaleźć w pracy handlowca jeszcze radość? 


Co zrobić by odczuwać motywację? Co mnie tak naprawdę motywuje?
Czym jest i jak dbać o determinację?
Jakie są niezbędne drogi i kroki odkrycie tego co nas motywuje, determinuje i sprawia, że osiągamy cele?
I jak tą całą wiedzę przełożyć na sprzedaż? 


Po szkoleniu uczestnik:

  • poprzez odkrycie motywu wewnętrznego wzmocni swoje działania sprzedażowe
  • dzięki testowi talentów pozna, które 5 talentów znajdują się w jego TOP
  • opracuje swój rys „why”, który posłuży mu w prezentacji własnej osoby podczas spotkań handlowych

 

Program szkolenia: 
1. Motivazione - wprowadzenie do koncepcji wewnętrznej motywacji 

  1. koncepcje motywacji

  2. motyw i akcja
c)
  3. drogi odkrycia motywu wewnętrznego 

MOTIVAZIONE to koncepcja w której działanie i zaangażowanie jest zależne od odkrycia swojego wewnętrznego motywu. Czym jest prawdziwa, wewnętrzna motywacja, jak ją odkryć, co to zmienia w codzienności handlowej? 


2. Cztery drogi odkrycia wewnętrznej motywacji 

  1. poruszenia
  2. talenty

  3. strach
  4. wzruszenia 

Podczas tego modułu uczestnicy przejdą z trenerami drogę odkrycia swojego wewnętrznego motywu. Na drugim etapie, motyw wewnętrzny odkrywamy poprzez drogę naszych talentów. Uczestnicy przed szkoleniem wykonają test talentów Instytutu Gallupa (pełen test 34 talentów) a podczas tego modułu otrzymają wskazówki, jak interpretować wyniki

3. Sformułowanie powodu wewnętrznego i przyłożenie go do życia handlowego

  1. nazwij swój wewnętrzny powód
  2. określ swój rys handlowy 
  3. Przygotuj swoją autoprezentację opartą o swoje silne strony (motyw wewnętrzny) Podczas tego modułu handlowcy nazwą swój wewnętrzny motyw i na podstawie motywu określą swój rys handlowy, swoje handlowe „dlaczego”. Nauczą się jak go wykorzystywać podczas autoprezentacji na spotkaniu z klientem.

Podczas tego modułu handlowcy nazwą swój wewnętrzny motyw i na podstawie motywu określą swój rys handlowy, swoje handlowe „dlaczego”. 

Podczas tego modułu będziemy rozmawiać o utrzymaniu motywacji wewnętrznej w procesie osiągania celów sprzedażowych i osobistych oraz o zasadach utrzymania determinacji w działaniu 

Kiedy: 24.09.2021
Gdzie: Warszawa
Cena: 980 zł netto

W cenie szkolenia:

  • poprowadzenie szkolenie przez trzech trenerów
  • test Instytutu Gallupa CliftonStrengths 34 (pełen test 34 talentów)
  • Podręcznik: książka Motivazione Romana Kawszyna + wersja audio 
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • obiad + przerwy kawowe
     

Istnieje możliwość wykupienia po tym szkoleniu dodatkowego coachingu z Dominiką Kowalską - do 60 min - w celu indywidualnych konsultacji dotyczących raportu Silnych Stron Instytutu Gallupa w cenie 490 zł netto.

Prowadzący:

Roman Kawszyn Roman Kawszyn
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń.
Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ.
Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce i „Shut Up! Modele Badania Potrzeb“) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).
Pomysłodawca i współtwórca nowej kategorii rozwojowej – szkoleń poprzez sztukę teatralną Teach Art Spectacle®. Prowadził spotkania i szkolenia dla zespołów sprzedażowych w Polsce, USA, Rumunii i Niemczech. Współtwórca podcastu Sprzedaż i Motywacja.

Adam Szaran Adam Szaran
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN.
Prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.
Jego artykuły ukazują się w czasopiśmie „Nowa Sprzedaż” i „AS Sprzedaży“
Autor i współautor wielu publikacji w formie Audiobook  (m.in. Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowych książek ("Techniki Obrony Ceny", "Element Twórczy" i „Shut Up! Modele Badania Potrzeb“). Prowadził spotkania i szkolenia dla zespołów sprzedażowych w Polsce, USA, Rumunii i Niemczech Współtwórca podcastu Sprzedaż i Motywacja. Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

Dominika Kowalska Dominika Kowalska
HR Business Partner, certyfikowany Coach Mocnych Stron, doradca ds. rozwoju i budowania kariery, certyfikowany Job Crafting Facylitator.
 
Z wykształcenia psycholog, od 20 lat związana z rozwojem i szkoleniami, od ponad 10 lat pracuje z wykorzystaniem CliftonStrenghts Gallupa. Posiada kilkuletnie doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta w branżach usługowych, w sprzedaży B2B oraz w zarządzaniu zespołem.
 
Prowadziła zajęcia z komunikacji z klientem na studiach podyplomowych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz wykładała psychologię zarządzania z elementami motywacji 3.0 oraz rozwoju opartego na mocnych stronach na Wydziale Psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce motywacji i zarządzaniu własnym rozwojem.
 
Współpracowała jako trener, coach, doradca, rekruter m.in. z takimi markami jak: PwC, KPMG, Hewlett-Packard, ThyssenKrupp Elevator, Faurecia Automotive Polska, Medycyna Rodzinna, Elektrownia Bełchatów, MPWiK, GfK Polonia, Aviva Commercial Union, Galena, US Pharmacia, Gedeon Richter, Praca.pl
 

Data
Miasto
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran, Dominika Kowalska
Cena
980 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Katarzyna Szaran
Katarzyna Szaran
Key Account Manager

+48 534 518 857
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Profesjonalna obsługa klienta 2.0

Szkolenie stacjonarne

Opóźnienia realizacji, zły adres dostawy, brak towaru, emocje w trakcie rozmowy, klient żądający rzeczy niemożliwych - to tylko niektóre sytuacje, w których zespoły obsługi klienta sobie nie radzą. 86% klientów jest zaś w stanie zapłacić więcej, jeśli spotkają się z profesjonalną obsługą klienta...

Data: 2021-10-12

Miasto:Warszawa

Debiutanckie i finalne gry klienckie.

Najtrudniejsze sytuacje z którymi możesz spotkać się w sprzedaży.

Przy żonglerce piłeczką, kluczem nie jest to jak łapiesz piłeczkę. Kluczem jest to, jak ją podrzucisz. Jeśli podrzucisz dobrze, to spadnie. Identycznie w sprzedaży.

Data: 2021-09-17

Miasto:Warszawa