piksel

Lider Zespołu Sprzedaży

Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki. Warsztaty przeprowadzi Roman Kawszyn i Adam Szaran.


Uczestnicy będą mieli okazję:

  • zapoznać się z rolami jakie pełni Lider Sprzedaży
  • uświadomić sobie jak ważne jest pozytywne nastawienie Lidera do stworzenia efektywnego zespołu sprzedaży
  • nauczyć się jak wypracowywać i podtrzymywać odpowiednie nastawienie zespołu sprzedaży aby zmotywować zespół a nie zarażać frustracją i zniechęceniem
  • zaznajomić się z zasadami superwizji (udzielanie feedbacku i pochwał)
  •  uświadomić sobie błędy podczas pracy indywidualnej z handlowcem (podczas oceniania, kontrolowania)
  • poznać najczęstsze błędy w trakcie rekrutacji sprzedawców
  • zaznajomić się z zasadami kontraktowania zasad współpracy z handlowcami (określenie oczekiwań, błędy podczas odpraw)
  • uświadomić sobie jak ważne jest nieustanne budowanie własnej motywacji, motywacji podwładnych poprzez odkrywanie swojego i innych motywów działania



PROGRAM SZKOLENIA

  • WSTĘP
    • Samoświadomość menedżera
    • Własne atrybuty menadżerskie
    • Kompetencje menedżera sprzedaży
    • Błędy w trakcie rekrutacji sprzedawców


  1. ROLE SZEFA SPRZEDAŻY
    • LIDER SPRZEDAŻY – Pozytywne nastawienie lidera kluczem do efektywnego zespołu sprzedaży
      Szkolenie rozpoczniemy do modułu w naszej filozofii kierownika najważniejszego – od jego nastawienia i wpływu nastawienia na zespół. Trener udowodni, że tylko pozytywnie nastawiony menedżer ma wpływ na swój zespół i jest w stanie wykrzesać z niego energię do działań, które stawia przed nim organizacja. W przeciwnym razie będzie bardzo szybko zarażał frustracją, zniechęceniem, plotką i pomówieniami – współczesnymi „rakami” zespołów w organizacji. Celem trenera będzie wypracowanie podczas modułu odpowiedniego nastawienia i dostarczenie wiedzy w jaki sposób owo nastawienie podtrzymać.
      • a) Pozytywne nastawienie jako technika motywacji
      • b) Metody dbania o własne środowisko mentalne
      • c) Wpływ nastawienia na zespół
      • d) Metoda podtrzymania pozytywnego nastawienia
    • COACH czyli praca z zespołem i jego rozwój poprzez superwizję
      Coach to manager, który wykorzystuje każdą możliwą okazję do rozwijania swojego zespołu, uczenia go nowych kompetencji. To swoistego rodzaju zadanie ma jednocześnie funkcję auto-rozwijającą . Taka superwizja w terenie jak i innego rodzaju okazje muszą być zaplanowane przeprowadzone wg ściśle określonego planu wdrożone zrealizowane i podsumowane. Takie systematyczne działanie sprawi, że ludzie będą stać murem za swoim managerem, nie będą patrzeć na zegarek czy dzień wolny, nie odejdą za „500 zł więcej”. Menedżer musi zdawać sobie sprawę z bardzo podstawowej rzeczy =ludzie będą z Tobą dopóki będą mogli się od Ciebie uczyć.
      • a) Sens i metody superwizji
      • b) Feedback czyli rozwój poprzez informację zwrotną
      • c) Pochwała i sposoby jej udzielania
      • d) Rozwój poprzez nieustanny coaching
      • e) Błędy podczas pracy indywidualnej z handlowcem (podczas oceniania, kontrolowania)
  2. ZARZĄDZAJĄCY
    Od jakości i stosowania narzędzi menedżerskich przez kierownika zależy przyszłość nie tylko organizacji ale też jej pracowników podczas tego modułu liderzy otrzymają konkretne narzędzia, które pomogą im zdiagnozować własny styl zarządzania, własny zespół pracowników oraz do każdego z nich dobrać odpowiednią strategię postępowania, uwzględniającą korzystanie z poznanych, konkretnych technik i narzędzi.
    • a) Expose managera (Kontraktowanie zasad współpracy z handlowcami, Błędy podczas odpraw, zebrań i szkoleń, Prowadzenie odpraw handlowych motywujących do sprzedaży i rozwoju, jak wyznaczać cele sprzedaży całego zespołu i poszczególnych
    • handlowców? )
    • b) Style zarządzania (Diagnoza własnego stylu kierownika sprzedaży, dekalog lidera sprzedaży
    • c) Style pracownicze – dopasowanie stylu (Współpraca z handlowcami
    • d) Narzędzia wpływu managera – nagroda i kara
    • e) Budowanie autorytetu
  3. MOTYWATOR I RELATOR
    Motywacja zespołu to ostatnia z funkcji, których dotyczyć będzie szkolenie; kierownik, jako motywator czyli ten który nieustannie buduje własną motywację, motywację podwładnych poprzez odkrywanie swojego i innych motywu wewnętrznego, wzmocnienie talentów oraz budowanie relacji. Uczestnicy otrzymają konkretne narzędzia, które wykorzystają w codziennej auto-motywacji i motywacji swoich pracowników.
    • a) Motyw wewnętrzny kierownika
    • b) Rozwijanie talentów i potencjału zespołu i poszczególnych jej członków
    • c) Motywacja poprzez relacje
    • d) Błędy w motywowaniu

Cena obejmuje:

  • udział w szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • podręcznik
  • przerwa kawowa
  • lunch

Miejsce szkolenia

Centrum Konferencyjne
Golden Floor Plaza
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa


Prelegenci/Trenerzy

Roman Kawszyn
Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).
Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.


Adam Szaran 
Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP, prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo.
Autor i współautor trzech publikacji w formie CD (Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowej książki (Techniki Obrony Ceny). Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners

Data
Miasto
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Cena
620 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Wzór Profesjonalnej Rozmowy i Wizyty Handlowej

warsztaty szkoleniowe (2 dni)

Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową. Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi. Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy? często słyszę: Odwiedzam klientów. A co, są w szpitalu? – pytam. Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w...

Data: 2019-02-26

Miasto:Warszawa

Profesjonalna Obsługa Klienta. Poziom 2.0

Po tym szkoleniu Wasz Zespół będzie obsługiwał klienta na poziomie zapewniającym lojalność i powrót. Wyjątkowość obsługi klienta na poziomie 2.0. Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem - handlowców, sprzedawców, managerów sprzedaży, pracowników DOK.

Data: 2019-03-21

Miasto:Warszawa