Debiutanckie i finalne gry klienckie.

Najtrudniejsze sytuacje z którymi możesz spotkać się w sprzedaży.

Program:

Przy żonglerce piłeczką, kluczem nie jest to jak łapiesz piłeczkę. Kluczem jest to, jak ją podrzucisz. Jeśli podrzucisz dobrze, to spadnie. Identycznie w sprzedaży.
Nasi klienci bardzo często koncentrują się na tym, że ich zespoły handlowe nie domykają sprzedaży.

Proszą, by popracować z sytuacjami związanymi z finalizacją. Okazuje się jednak bardzo często, że kłopot z finalizacją jest jak złapanie piłeczki. Trudno jest ją złapać, bo podrzut był słaby. Podrzut to otwarcie sprzedaży bądź sytuacje trudne, w których klienci nie mają ochoty na rozmowę, zmianę dostawcy, wysłuchanie propozycji.
Okazuje się że to gry debiutanckie klientów lub wymówki na dalszych etapach sprzedaży sprawują handlowcom najwięcej kłopotów i zamykają drogę do większych obrotów.

Tymi sytuacjami zajmiemy się podczas specyficznych warsztatów sprzedażowych, podczas których handlowcy otrzymają gotowe algorytmy i schematy odpowiedzi na debiutanckie i finalne gry klientów.

  1. GRA KLIENCKA - dlaczego klienci grają?
    • nastawienie do sytuacji trudnych w sprzedaży
    • budowanie relacji z klientem a trudne sytuacje
    • kod werbalny a intencja
  2. 2. NASZA REAKCJA NA TRUDNE SYTUACJE ZWIĄZANE Z GRAMI KLIENTA
    • Gry początkowe (debiutanckie)
      • nie mam czasu
      • nic nowego nie ma na rynku
      • ja od Was nic nie kupię
      • mam z Wami złe doświadczenia
      • Poproszę o ofertę na maila
      • mam już tańszego dostawcę
      • wy macie złą obsługę
      • wy macie słabą jakość
      • Wy macie słabe rozwiązania
      • proszę zadzwonić za tydzień / miesiąc
      • mam z wami złe doświadczenia
      • macie problemy z dostępnością
      • pana(i) kolega wprowadził nas w błąd
      • proszę więcej NIGDY nie dzwonić!
      • słaby marketing macie
      • nie macie gadżetów
      • zapomnieliście o mnie
      • nie mówicie prawdy
      • Uczestnicy otrzymają wzory: wynikanie, abituancja, koniunkcja, implikacja
      • wzór właściwego początku rozmowy
    • Gry końcowe
      • dorzuć oczko, to kupię
      • nie mam możliwości kredytowania
      • cennik w euro - to dla mnie niebezpieczne
      • długa obsługa serwisu
      • jesteście za drodzy
      • musi Pan zejść z ceny 30%
      • nie mam miejsca na więcej marek
      • Uczestnicy otrzymają wzory:
        • wzór na odwlekanie decyzji
        • wzór na obiekcje
        • wzór na wymówki
      • technika ożywienia leada
    • Nerwowe reakcje
      • wulgarny klient
      • klient krzyczy
  3. PRZEJŚCIE Z SYTUACJI TRUDNEJ DO FINALIZACJI
    • jabłko czy gruszka
    • 3 czy 1
    • to co?

Termin szkolenia:
17.09.2021
godz. 9:00 - 15:00

Szkolenie on-line
cena 690 zł netto/osoba

W cenie szkolenia:

  • udział w szkoleniu
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • kod do pobrania dowolnego produktu elektronicznego ze sklepu Al Fianco/li>
Data
Miasto
online
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Cena
690 zł (netto)

Dodatkowe informacje:

Arleta Kawszyn
Arleta Kawszyn
Key Account Manager

+48 500 176 605
Katarzyna Szaran
Katarzyna Szaran
Key Account Manager

+48 534 518 857
Agnieszka Ratajczak
Agnieszka Ratajczak
Key Account Manager

+48 533 030 015

Każde ze szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź nasz pozostałe szkolenia

Techniki Sprzedaży zdalnej. Warsztaty on-line "na żywo"

Za chwilę handlowcy bardziej niż dotąd będą potrzebować umiejętności sprzedażowych „na odległość”. Sprzedaż w sytuacji zdalnej, po raz kolejny w tym roku, stanie się koniecznością.

Data: 2021-07-05

Miasto:online

Profesjonalna obsługa klienta 2.0

Szkolenie stacjonarne

Opóźnienia realizacji, zły adres dostawy, brak towaru, emocje w trakcie rozmowy, klient żądający rzeczy niemożliwych - to tylko niektóre sytuacje, w których zespoły obsługi klienta sobie nie radzą. 86% klientów jest zaś w stanie zapłacić więcej, jeśli spotkają się z profesjonalną obsługą klienta...

Data: 2021-10-12

Miasto:online