piksel

Najbliższe szkolenia

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany

Koniec roku to czas, w którym handlowcy komunikują klientom zmiany cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.

Price Defender

A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?

Cena: 690 zł (netto)

Trenerzy: Roman Kawszyn, Adam Szaran

Miasto: online

Lider Zespołu Sprzedaży

Szkolenie on-line - Jesteś liderem zespołu handlowców ? Zapraszamy na szkolenie LIDER SPRZEDAŻY. Na szkoleniu dowiedzą się Państwo JAK KIEROWAĆ ZESPOŁEM SPRZEDAŻY aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Cena: 790 zł (netto)

Trenerzy: Roman Kawszyn, Adam Szaran

Miasto: online

Lider Zespołu Sprzedaży

Wzór Profesjonalnej Rozmowy i Wizyty Handlowej

warsztaty szkoleniowe (2 dni)

Wzór Profesjonalnej Rozmowy i Wizyty Handlowej

Co słychać? – to słowa, które często rozpoczynają wizytę czy rozmowę handlową. Odpowiedź to zwykle: Nic nie idzie, rynek stoi. Gdy pytam przedstawiciela: Co robisz w swojej pracy? często słyszę: Odwiedzam klientów. A co, są w szpitalu? – pytam. Ze świecą można szukać przedstawicieli, którzy w czasie rozmowy handlowej zakładają cele handlowe i dobierają odpowiednie narzędzia by je realizować – a przecież jest to ich praca. Podczas  dwudniowego warsztatu uczestnicy wyjdą z gotowym wzorem profesjonalnej rozmowy handlowej. Trenerzy podczas szkolenia będą pracować na konkretnych produktach i usługach uczestników szkolenia, na sytuacjach z „realnymi” klientami uczestników. tak, by wypracowany wzór rozmowy handlowej był możliwie najbardziej praktyczny i gotowy do zastosowania już dzień po szkoleniu.

Cena: 990 zł (netto)

Trenerzy: Roman Kawszyn, Adam Szaran

Miasto: online

Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy
i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne". Zapraszamy do kontaktu.