Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca lubi i mu ufa.
Sympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Istnieje przekonanie, że trzeba budować relacje. Wszakże sympatia i zaufanie to efekt dobrze zbudowanych relacji. Przełożeni mówią więc do handlowca bardzo często: buduj relacje. Podczas rekrutacji chcą sprawdzić, czy jego nastawienie i charakter są relacyjne. Istnieje tylko jeden problem – nie mówią jak to zrobić. A handlowiec, przekonany, że relacje bierze się z lat obsługi i bycia przy kliencie, jest jaki jest. W stronę budowania relacji nie robi nic, bo nie wie, że można, całkowicie polegając na swojej otwartości, chęci pomocy, charakterze, przypadku itp.
To prawda, że relacje buduje się latami. Dopiero egzamin czasu wskazuje zwycięzców i przegranych. Gdy jednak handlowiec ma zadanie pozyskania nowego klienta i wchodzi na swoją pierwszą wizytę handlową, czas i dokonania z nim związane nie grają po jego stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund? Oczywiście, że istnieją. Nauczycie się ich podczas tego szkolenia.
Data szkolenia
W planowaniu
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Miejsce
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn, Adam Szaran
Opiekun szkolenia
Podczas szkolenia:
Cena obejmuje:
Cena netto / osoba
Program szkolenia:
1. Krótka historia sprzedaży relacyjnej w Polsce
2. Teoria zewnętrzności i relacje
3. Szybkie metody „dowodzenia przyjaźni” -werbalne techniki szybkiego budowania relacji
4. Pozawerbalne metody szybkiego wzbudzania sympatii
5. Biznesowy savoir vivre relacyjności
Cena obejmuje:
Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.