Strona główna / Szkolenia / Telemarketing – skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej

Telemarketing – skuteczna sprzedaż i obsługa klienta w rozmowie telefonicznej

szkolenie jednodniowe

Dla kogo jest to szkolenie?

Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy i podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.

Na szkoleniu poznają Państwo:

  • podstawowe zasady rozmowy telefonicznej otwierającej sprzedaż (umawiającej spotkanie),
  • skuteczne schematy rozmów poławiających i sprzedażowych,
  • telefoniczny „język ciała” oraz raport telefoniczny, który pozwoli tak handlowcom jak i obsługującym klienta w biurze, na skuteczne zwiększenie obrotów firmy narzędziem, jakim jest rozmowa telefoniczna
  • słowa, które działają w rozmowie telefonicznej i słowa zakazane
  • odpowiedzi na najczęstsze „zagrywki klienta”, słyszane w rozmowach telefonicznych
  • techniki zwiększające satysfakcję i zadowolenia klienta w rozmowie telefonicznej

Szczegóły szkolenia

Data szkolenia

W planowaniu

Godziny szkolenia

9:00 - 16:00

Miejsce

Warszawa

Trenerzy

Roman Kawszyn, Adam Szaran

Opiekun szkolenia

Agnieszka Ratajczak

W pakiecie:

  • udział w szkoleniu
  • kurs online Smart Seller w prezencie!
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały piśmiennicze
  • lunch
  • przerwa kawowa

Cena netto / osoba

890.00 

Poznaj program szkolenia

Sukces w rozmowie telefonicznej

  • Co w rozmowie telefonicznej jest kluczowe – mental dzwoniącego
  • Stres w rozmowie telefonicznej – radzenie sobie z lękiem
  • Nastawienie w rozmowie telefonicznej

Typy rozmów telefonicznych

  • Rozmowa otwierająca kontakt i sprzedaż (poławiająca)
  • Właściwa rozmowa sprzedażowa (sprzedażowa)
  • Rozmowa telefoniczna w obsłudze klienta (rozmowa „customerowa”)

Rozmowa otwierająca kontakt i sprzedaż (poławiająca)

  • Algorytm wzbudzania ciekawości w rozmowie poławiającej
  • Elevator pitch
  • Umowa na tak i nie
  • Danie wolności klientowi
  • Jabłko i gruszka

Schemat T1-T9 – skuteczny i sprawdzony schemat rozmowy wychodzącej sprzedażowej

  • Co po czym w rozmowie telefonicznej
  • Budowanie klimatu rozmowy telefonicznej
  • Domknięcie rozmowy telefonicznej
  • Schemat rozmowy telefonicznej

Rozmowa telefoniczna w obsłudze klienta

  • Rozmowa w przyjęciu reklamacji
  • Rozmowa w której klient krzyczy i jest rozemocjonowany
  • Przesunięcie dostawy

Raport w rozmowie telefonicznej

  • Pacing telefoniczny
  • Leading telefoniczny

Język wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej

  • Słowa zakazane i pożądane w rozmowie telefonicznej
  • Parafraza w rozmowie telefonicznej
  • Truizm
  • Język korzyści w telefonicznej obsłudze klienta

 

 

Poznaj prelegentów

Roman Kawszyn

Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce i „Shut Up! Modele Badania Potrzeb“) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej). Pomysłodawca i współtwórca nowej kategorii rozwojowej – szkoleń poprzez sztukę teatralną Teach Art Spectacle®. Prowadził spotkania i szkolenia dla zespołów sprzedażowych w Polsce, USA, Rumunii i Niemczech. Współtwórca podcastu Sprzedaż i Motywacja.

YnxBm

Adam Szaran

Manager sprzedaży i handlowiec w obszarze usług dla biznesu i finansów. Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Prowadził audycje tematyczne w lokalnych rozgłośniach radiowych, wykładał w Akademii Telewizyjnej TVP. Dyplomowany coach i trener biznesu ze specjalizacją w zakresie wsparcia i optymalizacji sprzedaży. Szkolił i doradzał dla takich marek jak m.in.: Adidas, Reebok, Levi`s, Lotos, Vox, Agora, Tax Care, Belvedere, Komfort, Zepter, Thalgo. Jego artykuły ukazują się w czasopiśmie „Nowa Sprzedaż” i „AS Sprzedaży“ Autor i współautor wielu publikacji w formie Audiobook (m.in. Storytelling, Techniki obrony ceny, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji) oraz bestsellerowych książek („Techniki Obrony Ceny”, „Element Twórczy” i „Shut Up! Modele Badania Potrzeb“). Prowadził spotkania i szkolenia dla zespołów sprzedażowych w Polsce, USA, Rumunii i Niemczech Współtwórca podcastu Sprzedaż i Motywacja. Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners.

pan_alfianco

Szkolenie dostępne również w formie "zamkniętej"

Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".

Skontaktuj się z nami

Dołącz do
newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.