Strona główna / Sklep / Zaufanie i sympatia. Sposoby wpływu na generowanie lubienia i sympatii kontrahentów (Audiobook)
Zapis audio wykładu merytorycznego, naszpikowanego narzędziami budowania relacji, realizowany przez Adama Szarana w czasie EVENTU – Akademia Handlowca “Exceed Your Limits” w Teatrze kamienica w Warszawie. Autor w czasie wykładu podaje konkretne techniki, które sprawią, że inni ludzie Cię polubią. Budowania relacji można się nauczyć i wystarczą do tego proste zachowania. Podczas wykładu otrzymacie kilkanaście konkretnych technik.
Audiobook do natychmiastowego pobrania.
Czas: 56 minut 12 sek
Autor: Adam Szaran
Rok wydania: 2016
Posłuchaj fragmentu:
„Motivazione. O prawdziwej motywacji”. Must have każdego, komu na wewnętrznej motywacji i rozwoju zależy. Autor krok po kroku poprowadzi Cię do odkrycia swojego wewnętrznego motywu, który jest największą silą motywującą w życiu każdego człowieka. Fragment książki:”Gorąco wierzę i jestem przekonany o tym, że na końcu swojego życia celem człowieka, do którego każdy nieustannie dąży, jest miłość.
Cena
Wykład o istocie sexu w sprzedaży, oparty o badania naukowe, prowadzący do wniosków daleko wybiegających poza swój tytuł, z ciekawostkami i innowacjami, które można zaangażować do własnej pracy
Cena
Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.
Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, które tworzą wzór skutecznej rozmowy sprzedażowej.
Cena
Głęboki i poruszający wykład o słuchaniu, otwieraniu nowego klienta, niezrealizowanych potrzebach drugiego człowieka. Roman Kawszyn prowadzi słuchaczy przez diagnozę społeczną do narzędzia pozwalającego na pozyskanie nowego klienta.
Cena
„Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz? Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzialisz rabatu?
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.