Strona główna / Sklep / Element twórczy. Techniki szybkiego budowania relacji z klientami (Audiobook)
Chciałbyś budować relacje z ludźmi wybranymi przez siebie? Może z klientem albo koleżanką z pracy? Może chcesz zacieśnić relacje sąsiedzkie? A może po prostu poszerzyć krąg znajomych? Mam dobrą wiadomość tego można się nauczyć!
Czasami wystarczy wprowadzić tylko drobny element, który ma moc twórczą i stanowi czynnik wywołujący oczekiwaną reakcję. W pozycji tej jest pokaźny zbiór konkretnych czynników, które możesz dowolnie wykorzystać.
Audiobook do natychmiastowego pobrania.
Autor: ADAM SZARAN
Wydawnictwo: AL FINACO PARTNERS
ISBN: 978-83-937306-2-9
116 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2015
Posłuchaj fragmentu:
Trening mentalny mistrzów sprzedaży to konferencja, w której Adam i Roman wskazują, które strategie mentalne są kluczowe by odnieść sukces w sprzedaży. Żyjemy w świecie, w którym klient jest coraz bardziej wyedukowany, świadomie wpływa na sprzedającego, ma do dyspozycji internet…
Cena
Opowiedz historię ,trafiającą w emocje. Wytwórz je ,podkreśl i sfinalizuj . Odpowiednia ,emocjonalna narracja jest w stanie przebić się do ośrodka decyzyjnego klienta.
Cena
Klienci podejmują decyzję o zakupie na poziomie emotio. Najczęstszy błąd handlowca czy sprzedawcy to próba prezentacji, mająca miejsce na poziomie ratio. Jak przejść z ratio do emotio?
Cena
Nie zawsze mamy czas by przesłuchiwać godzinnych wykładów i nie zawsze mamy możliwość by przeszukiwać tony internetu aby odnaleźć choćby jedną, motywującą perełkę. Zrobiliśmy to za Was.
Cena
To już drugie – uaktualnione i rozszerzone – wydanie Technik obrony ceny, które zawiera dużo nowego, skutecznego materiału. Roman Kawszyn i Adam Szaran porządkują w niej sprzedaż w taki sposób, by czytelnik widział, co się składa na obronę ceny, jak owa obrona przebiega i jak konkretnie tego dokonać. Prezentują też propozycje technik na każdy z etapów sprzedaży. Konkrety, schematy odpowiedzi, algorytmy lingwistyczne – to wszystko znajdziesz w tej książce, i dzięki nim będziesz wiedzieć jak właściwe reagować, gdy klient neguje cenę.
Cena
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.