Korzystanie z witryny alfianco.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Szkolenia Otwarte
 

UWAGA PROMOCJA!!!

Efektywne techniki sprzedaży

04 luty 2014 Wrocław

Szkolenie pomoże uczestnikom rozwinąć umiejętności rozpoznawania i wzbudzania potrzeb klientów, prezentacji korzyści, a także ceny, a także odpowiadania na zastrzeżenia.

Szkolenie zawiera dużą dawkę ćwiczeń związanych z finalizowaniem sprzedaży. Dla każdego uczestnika będzie to doskonała okazja do przećwiczenia kilkudziesięciu technik zwiększających skuteczność sprzedaży oraz rozwinięcia umiejętności sprzedażowych.

Program szkolenia

  • Wizja Sprzedaży i potrzebnych handlowcom kompetencji na każdym z jej etapów
    • Lejek sprzedaży
    • Elementy kluczowe w lejku sprzedaży
    • Elementy kluczowe w przejęciu klienta
    • Przygotowanie gruntu pod obronę ceny w czasie badania potrzeb

Moduł, którego zadaniem jest nauczyć handlowców perspektywy całościowego spojrzenia na sprzedaż. Stanie się to dzięki „grze w pieniążka”, która ukazuje jak ważny jest każdy z etapów sprzedaży (prospecting, badanie potrzeb, prezentacja oferty, techniki obrony ceny i uzasadniania oferty, finalizacja) i jak każdy z nich prowadzi do finalizacji. Handlowcy otrzymają świadomość, że bycie skutecznym na każdym z etapów sprzedaży zwiększa ich obroty i daje im osobista satysfakcję.

Jest to moduł mocno motywujący do udziału w szkoleniu, przyswajaniu nowych umiejętności, budzący „głód” bycia świadomym handlowcem.

Ten moduł ukaże Handlowcom wizję konkurencji jako biegu, w którym skuteczność zależy od ich umiejętności

  • Skuteczna prezentacja oferty
    • Współczesne powody podjęcia decyzji o zakupie z perspektywy klienta
    • CEZETKA – sprzedaż emocjonalna– język korzyści ukierunkowany na sprzedaż B2B
    • Metaprogram od – do w prezentacji oferty językiem korzyści

Wielu handlowców wie o tym, że klient nie podejmuje decyzji na poziomie ratio lecz emotio. Ci sami handlowcy podczas sprzedaży posługują się jedynie racjonalnymi argumentami bazującymi na cechach lub zaletach usług. Moduł ten da umiejętności prezentacji usług opartej na emocjonalnym wykorzystaniu korzyści wypływających z korzystania z nich. W czasie modułu pracować będziemy na konkretnych produktach oferowanych przez Państwa Firmę. Zadaniem handlowców będzie zaprezentować „emocjonalnie” produkt Państwa klientom.

  • Techniki obrony ceny i odpowiedzi na obiekcje
    • Cena i jej znaczenie w procesie sprzedaży
    • Obiekcje i ich natura
    • Techniki Obrony Ceny: „Aikido”, „Karate”, „Krav Maga”
    • Kasownik Zastrzeżeń
    • Techniki finalizujące sprzedaż

Wielu handlowców nie wie jak zachować się wobec klienta, który mówi: „to jest za wysoka cena, za drogie”. Zaczynają z klientem dyskutować i udowadniać swoje racje. To podstawowy błąd i krok do irytacji klienta.  Podczas tego modułu handlowcy otrzymają gotowe struktury językowe, które pomogą sprzedać produkt i samych siebie w perspektywie zgłaszanych obiekcji i zastrzeżeń. Trenerzy są autorami tych technik, stworzyli je na bazie własnego doświadczenia i stosują je z powodzeniem w branżach dla których sprzedają i zarządzają sprzedażą.

Trenerzy
 
Roman Kawszyn

Trener-praktyk. Trener NLP. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży bezpośredniej, detalicznej, B2B, psychologii sprzedaży, telemarketingu i neurolingwistycznego programowania.

Doświadczenie biznesowe zdobywał prowadząc negocjacje biznesowe z partnerami włoskimi (BTG, Medicalife Polska). Pracował też jako Przedstawiciel Handlowy a następnie prowadził swój zespół sprzedaży w branży sprzedaży bezpośredniej. Pełnił funkcję kierownika Działu Edukacji i Szkoleń w Zepter International Poland, będąc managerem 11 trenerów wewnętrznych, prowadzącym projekty szkoleniowe dla ponad 4000 przedstawicieli handlowych.

Swoje doświadczenie biznesowe zdobywał również w międzynarodowej firmie Ravak, będąc managerem Działu Marketingu i Szkoleń.

Miedzy innymi prowadził projekty szkoleniowe dla TVP, Polkomtel, Orlen, VIP Collection, HRK. Specjalizacyjne studia humanistyczne ukończył na Uniwersytecie Gregoriańskim w Rzymie (2000-2004).

Absolwent Rocznego Studium Trenerów i Przywództwa Praeceptor. Posiadane certyfikaty: Certified Master-Practitioner, Training Design Specialist oraz Certified Trainer Associate in the Art of NLP.

Prywatnie miłośnik kuchni włoskiej.

Adam Szaran
Trener sił sprzedaży. Dyplomowany Coach. Trener NLP. Wykładowca Akademii Telewizyjnej TVP. Jego doświadczenie zawodowe silnie związane jest ze sprzedażą. Pracował jako przedstawiciel takich firm jak CardPoint S.A. oraz ING Nationale Nederlanden. Absolwent programu doradca@sukces Banku BPH S.A., skierowanego do osób z największym potencjałem rozwojowym i sprzedażowym. Od 2007r. pracuje w branży szkoleniowej gdzie sprzedaje, zarządza projektami oraz szkoli. Obecnie kieruje Działem Sprzedaży Al Fianco Partners oraz prowadzi treningi z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności oraz prezentacji. Specjalista ds. obrony ceny. Swoje szkolenia prowadził dla wielu firm, głównie z branż: hotelarsko-gastronomicznej, kosmetycznej, finansowej, farmaceutycznej, poligraficznej, budowlanej i łazienkowej. Ukończył studia humanistyczne na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Autor publikacji audio „Techniki Obrony Ceny – 6 skutecznych narzędzi” oraz współautor książki „Techniki Obrony Ceny” oraz publikacji audio “Psychotechniki w przyjęciu reklamacji przez handlowców”. Ceniony za logiczne podejście do wyjaśniania mechanizmów technik sprzedaży. Wieczny podróżnik, wielbiciel Szwajcarii.
Cena podstawowa i Promocje:
 

Koszt szkolenia:

980 zł +23% VAT

Cena zawiera: Uczestnictwo w szkoleniu, Podręcznik, Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy kawowe,Certyfikat ukończenia szkolenia.

Koszt szkolenia dla drugiej zgłoszonej osoby:

1 zł +23% VAT

Promocja dla drugiej zgłoszonej osoby z firmy. Cena zawiera: Uczestnictwo w szkoleniu, Podręcznik, Materiały piśmiennicze, Obiad w trakcie szkolenia, Przerwy kawowe,Certyfikat ukończenia szkolenia.

ZAPISZ SIĘ / ZAREZERWUJ MIEJSCE